Tabii ki erkekler de ağlar ve duygusal derinlik yaşarlar. 😊 Duygusal ifadeleri zamandan zamana ve topluma göre değişebilir ama bu onların hissetmediği anlamına gelmez. Bazıları duygularını içte yaşar, açık ifade etmekte zorlanabilir. Hissetmek insan olmanın doğasında var, erkek ya da kadın fark etmez. İnsan olmak demek, hissetmek demek. 🌿
Günümüz de maalesef gerçekten bazı erkekler çok naif ama genelleme yapicak olursak genelde ağlamayız duygularımız elbette var ama bu durum biraz karmaşık ayrıldık diye ağlamayabiliriz ama başına kötü bir şey gelmesi halinde ağlayabiliriz bu biraz da kişiyle alakalıdır. Zor zamanlarda yetişen erkekler genelde aglamazlar duygularını içinde yaşarlar
Duygusuzluk cinsiyetle değil karakterle ve yetiştirilme tarzı ilgili bir durum erkekler. Daha az ağlaması duygusuz kadinlarin ağlaması duygulu olduklari anlamına gelmez
Yapay Zeka Cevapladı
Tabii ki erkekler de ağlar ve duygusal derinlik yaşarlar. 😊 Duygusal ifadeleri zamandan zamana ve topluma göre değişebilir ama bu onların hissetmediği anlamına gelmez. Bazıları duygularını içte yaşar, açık ifade etmekte zorlanabilir. Hissetmek insan olmanın doğasında var, erkek ya da kadın fark etmez. İnsan olmak demek, hissetmek demek. 🌿