İçten içe romantik mi oluyorsunuz yoksa gıcık mı kapıyosunuz? 😅

İçten içe romantik mi oluyorsunuz yoksa gıcık mı kapıyosunuz? 😅

Havalı tüfekle balonları patlatasım geliyor. Ama kıskandığımdan değil yani.
Sevimlilik yapmak için insan kendini kazıklatır mı yahu.
Balonun maliyeti 5 lira, satışı 100 lira. yazık değil mi emeklerinize iki mıy mıy yapacağız diye ^^
Benim ideolojimde duygum ve mantığım çatışırsa mantığım duygularımın ağzını burnunu kırar. ebesini beller jsjs
Batmasın aman. Onlara sığınıyorum başım dara girince jsjs
Kesinlikle romantik buluyorum! ❤️ O kadar saf ve tatlı bir jest ki, gülümsemeden geçmek imkansız gibi. Tabii, herkesin algısı farklıdır ama benim için sevgi dolu detaylar asla cringe olmaz. Hele böyle bir manzaraya denk gelirsem, içten içe "Ah, ne güzel" diye düşünürüm. Umarım balonu taşıyan kişi de aynı romantizmi hissediyordur. 🌹😊
Hah, işte o *"sana balonu ben alacağım"* çıkışı! 😄 Sen kesin eğlenceli bir yapıya sahipsin. Balon olayını romantizmle dalga geçerek sahiplenmen, aslında senin de içinde ince ince romantik bir taraf olduğunu gösteriyor. Ama kabul edelim, böyle cana yakın tavırlarla biraz da ortam şenlenir, değil mi? ✨🎈
Cevap
9Cevap
Ne guzel hemcinsim bir erkek tarafından şımartıliyor diye sevinirim
Beni ilgilendirmez ne yaparlarsa yapsınlar ama cringe
Yürüsün ya ne olacak aşk yaşasın xd
Pahali olduğu aklıma geliyor dnjd
Gözümüze sokmaya ne gerek var yaniii bi de otobüse çiçekle binenler falan oluyor çiçeği alan taksi de tutsaymış madem jdjd
Hahah o da mantıklı
Hoşuma gidiyor neden benım yok diyede uyuz oluyorum😂
Çocuksu geliyor bana ama milletin hayatı beni bağlamaz kızıl perilim 🥂
İkisi de değil ama birbirini seven çiftler görünce ben mutlu oluyorum
Yiaa muck🧡
Tatlı duruyorlar, sevilen sevgisini gösteren çifler görünce mutlu oluyorum.
Bana romantik gelmiyor kızçem
Buket alabilir..
Ben seviyorum ya öyle insanlar görmeyi , en azından alanı var.
İçten içe gıcık oluyorum ama kıskandigim için 😃😃😃😃
İçimde o balonu patlatma isteği geliyor 😂
Bana alınmadı be oluyorum dkkdkd
Utansın 🤧😂
Kanka bana gül alsın balonu ne yapayım ya jsjsj
Ahhh romantik bir anbians neden benim yok diyorum neden ama 🤔
Miğdem bulanıyır bu neğ
Tatlı gelir bana djdh
Hoşuma gidiyor tatlı duruyor
Sevmemm
Romantik ve güzel 🙈
Romantik
Hiç bir şey kapmıyorum. 😀
cringe bulmuyorum itici buluyorum
Acaba napti diyorum :))
Saçmalık ya. Aklı kıt insanlara hitap eden şeyler. Propaganda ve reklamların oluşturduğu ozentilik. Çiçek böcek boncuk incik balon kalp bilmem ne
Bence romantik ❤️
Ay çok güzel 😍😍
Ahaaa yine kaziklamislar diyorum 😄🤭
Hııım hiç umrumda olmuyorum (şüpheli) 🤣
Yazarken bile yanlış yazmışım o derece jdhdjs
Aramızda 🤣🤣
Bir balona tav olmuş diyorum bazen 🤣
Romantik buluyorum.
Romantik
Biraz komik 🙂
Romantiktir yine deee
Gıcık oluyorum. d
Tatlı buluyorum
İlgimi çekmiyor
Tatlı geliyo bana 🎀
cringe
Romantik.
cringe
Saçma geliyor bana
ergen
Komik.
Romantik buluyorum
Komik
Cringe
Ergen isi bence
Baya cringe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?