çokk tatlııymışş 🫠
Sevgilisi ıslanmasın diye taşıyarak karşıya geçirdi, pencereden bir genç kız "çok tatlısınız" diyerek o anları kayda aldı. pic.twitter.com/abGw1XR6tj
— Gusholder Haber Bülteni (@gusholderhaber) November 26, 2023

çokk tatlııymışş 🫠
Sevgilisi ıslanmasın diye taşıyarak karşıya geçirdi, pencereden bir genç kız "çok tatlısınız" diyerek o anları kayda aldı. pic.twitter.com/abGw1XR6tj
— Gusholder Haber Bülteni (@gusholderhaber) November 26, 2023

Aklıma şey geldi hani elinizde çok değer kırılacak eşya vardır ya kaygan zeminden geçerken düşmesin diye sıkı sıkıcı tutar taşırsınız ona benzemiş biraz. ama romantik tabi ki de sevgilim ıslanmasın su görmesin diye bende taşırdım
Bunun neresi romantiklik çocuk ıslandı romantiklik beraber ıslanmaktır. Yani oradan birbirlerini ıslatarak geçselerdi romantik olurdu. Kadın pamuk şekerse bilemem tabii veya herhangi bir rahatsızlığı vs varsa
Cevap
29Cevap
Tribünlere oynamış, tamamen şov.. Belki de ben romantizmden anlamıyorumdur..
El ele tutup geçmeyeceksek o sudan bir anlamı yok 💫
Ayakkabım vurdu diye kendi ayakkabısını giydirip çıplak ayak gezen bir sevgilim vardı. Sonra adiliğine derman yetmedi. Yaniiii bunlar hep hikaye kısmı…
Kucakta taşıyarak da ıslanır, ıslanmamasını istiyorsa kapalı bir yerin altında dursalarmış hep şov bunlar :D
Bunu romantik bulmadım, eğer bir örtünün altında yan yana koşarak gitselerdi daha romantik bulurdum
Eeee kız ıslanmış çocuk ıslanmamış 😂
Güzel fikir bak bu manitayı şemsiye diye kullanma fikri çık aklımdan 😂
Şova gerek yok sevmesini bilsinler yeter.. Evet kızı düşünmesi falan çok romantik de kızın erkeği düşünmemesi ne🙂
O beni taşısın ben niye onu tasicam 😂 romantikse benim dedim daha romantik
Disil enerjiyle alakası yok devir değişti artık siz tasicaksiniz 😂
Sana bir soru sen sevdin adamı hastalansa ve 100 metre ileride hastaneye taşımak zorunda kalsan taşımaktan başka çaren olmasa tasirmisin
Ambulans yok hiçbir vasıta kız şimdi bir erkek olsa sen 110kg olsan genede o seni taşır işte erkek kalbi böyledir ok
Yol su dolu. Şimdi tepki verenler aynı şeyi yapardı ve ya isterdi eminim. Hangi kadın basmak ister o ıslak dolu sokağa.
Bütün romantizm düşmanları yoruma gelmiş 😂
bu arada çok güzel tablo ve yaşandı:))
Romantik değil. Aptallık. Sanki sakat birini taşıyorsun.
Neresi romantik sanki şeker de eriyecek mal ya 😂😂
Tadından yenmese bile belim daha mühim :))
Bende tasidim. taşirimda lakin 55 kg gecerse sirtima almak zorundayim😉bil istedim.
Ceketini çıkartıp kızın başına tutsaymis çok daha güzel olurmuş...
Çok romantik ben romantik değilim odunum 50%50 diyorum
Hiç de romantik değil. Böyle romantizm mi olur!
Her erkek bunu yapar. Bu kadar acınası halde mi kızlar?
Yapan erkek göremiyoruz.
@ellevoguer Arabası olan erkekleri tercih ettiğiniz için olabilir mi:)
Bakkala veya markete araba ile gidildiğini zannetmiyorum
@ellevoguer Bakkala veya markete araba ile giden sayısı sevgili ile gidenden daha fazladır.
Kucaklamam ayak bileklerinden tutarım kafasını aşağıya sarkıta sarkıta götürürüm orkinos gibi 😂
Seni o şekilde götürmemi ister misin ama mağara karanlıktır ona göre 😅
terk edilince öğrenir gereksiz fedakarlık yapmamayı
Sanki asit yağıyor alt tarafı Su çok abartılıyor çok.
Eski sevgilim ilk bulusmada kar ustume gelmesin diye karlari tutuyordu ya. asiri ozledim. barisiriz insallah bir gun
Insallah de lutfen. daha iyisini istemiyorum ki
Tesekkur ederim:)
hakedeni taşıyacağız !
Ayy çok fena cringe oldum laaaan.
Cringe bir şey görünce kendimi sıkarak ayyy diyorum bunu gördüm bır dedim yer inledi.
Var var önüme neler neler çıkıyor bir bilsen iyyyyyy.
Yeni tanışmışlardır kesin
canım işte yarın terk edecek pişman olacaksın
Genelde öyle olur
Kızlar işte buna kanıyor okumuyor musun soruları sen hiç romantiklik bir yerde biter
Başarılar sana
Eyvallah bro
ben kuçağıma alıp öpüyorum
Beni taşıyabilecek kadın arıyorum 😊
Yoo hiç romantik değel
Ben ormantiğimim odunum
Ne gerek var yaa bu kadarının
Odunlar anlamaz 😀
Siyah poşete tükürdüm içine koymak için.
Ben romantiklik göremedim çocuğa üzüldüm nedense
Hiçbir romantikliği yok.
git kendine baska amele bul
Yaa manifestledimmm
777 🥰
Ben öküzüm valla
Romantik evet
Daha fazla ıslanmışlardır 😄
Çok saçma
Odun
Sist seni de alırım bir gün taşırım tatlı balığım :) foton guzelmis
Şemsiye kullansın
çok tatlııı😍🌸💞💗
Ne hoş
Vay be, helal.
enayilik bu
Ne gereği var yaa
Kaliteli odun
O eşim olsun üzer miyim ulan deli etme beni
@hfguiiuh seni ben üzmem dedim
Sen eşim ol seni var ya sırtımda tasimassam bana ne desinler
Kötü
Nasıl silinmedi ya ne alaka
Silmedim ya. Abla haklısın sen. Ruh hastası? :s ben kalb hastasıyım. Tamam sen haklıydın. Konuştuğun her şey aklımda kaldı. Ben evlenemem haklısın ablam. Kadınlık hormonu almaya başladım. Sen haklısın. 35 gelmiş aba. zan bir erkek ne ise yararım ki? Sen haklısın.
Kadınsız. Haklısınız. Erkek dediğin para kazanır. Kadına kazanmasını beklemez. Memurlar evet ülkemizde üstün. Saygı duymam lazim. Çok düşündüm. Evlenmekte istemiyorum.
Seksennn
Evett
Yuzzz
Sonra
sonra mı ksffl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?