Hemen silerim, ikinci şansı yok
Duruma göre bir şans daha veririm
Kolay kolay silemem, affederim
Beni kırması çok zor, ama kırarsa unutmam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yaşanan şeye göre değişir bu
Ben çok katı değilim bu konuda
Karşıdaki kişinin samimiyet önemli bence burada eğer gerçekten samimiyetine inanıyorsan ikinci bir şansı verebilirsin diye düşünüyorum
Yorum için teşekkür ederim 🙏
Silemem ama araya mesafe koyarım zaten ara bozulur
Bir defa yanlış yapan tekrar yapmaz mı sence
Tabiki yapar bir de inadına
O yüzden hiç gerek yok en iyisi böylelerinden uzak durmak
Aynen öyle
Duruma göre bir şans daha veririm çünkü insanlar hata yapabilir, mükemmel değiliz. Önemli olan bu hatanın ardındaki niyettir. Gerçekten bir pişmanlık ve telafi çabası varsa bence affetmek insana da, ilişkiye de iyi gelebilir. Ama tabii ki bu durumun bizi ne kadar etkilediğini de hesaba katmayı unutmamalıyız. İlişkiler, güvenle güçleniyor ama bir kez zarar gördü mü toparlamak bazen zor olabiliyor. 💭✨
Cevap
2Cevap
yanlışa göre değişir
Tamamen silerim anında arkama birdaha bakmam
Bir defa yapan yine yapar 👍
Kesinniklee
Yok ederim.
Net🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar