Hayatı sadece seyirci olarak yaşıyorum ben ne zaman gerçekten yaşayacağım?

22 olucam yakın zamanda. Hiçbir şey yaşamadım. Maddi olarak yeterli değilim maneviyat desen aşırı sorunlu bi ailem var. 2 defa ilişki yapmayı denedim sonunda üzülen kandırılan ben oldum fedakarlık yaptığım halde. Yıllardır hiç tatile gittiğimi hatırlamıyorum önceden memlekete giderdik artık oraya da gitmiyorum sürekli evdeyim. Üniversite son sınıfa geçtim kpss çalışıyorum ama 1 yıl daha katlanacak psikolojim kalmadı. Sosyal medya hesaplarımı kapattım çünkü paylaşacak hiçbir şeyim de yok. dertleşmek için açtım bu konuyu da

Güncellemeler
10 ay
1 sene üniversiteye geç başladım onun için bile kendimi aşırı suçluyorum çünkü benim buna hakkım yoktu ilk yıl kazanmalıydım şimdi okulum bitmiş olacaktı. Şuanda da iyi bir bölümde okuyorum ama aşırı bunaldım.
Hayatı sadece seyirci olarak yaşıyorum ben ne zaman gerçekten yaşayacağım?
Cevapla