Sevdiğiniz kişiye karşı haklı olsanız da, barışmak için özür diler misiniz?

bendir
bendir

iyi geceler. bunu bazen hepimiz yapmisizdir herhalde ya. cunku alttan almak gerekiyo bazen ama insanlar yaptigin fedakarligi gorevin sanip senden surekli onu bekliyorlar. belki de bu yuzden cok beceremedik bi seyleri ya. olsundu hayirlisi diyip devam edebilmemiz dilegiyle 🌸💕🧚🏻✨🌙

Sevdiğiniz kişiye karşı haklı olsanız da, barışmak için özür diler misiniz?
Cevapla