Bu istek ego mu yoksa narşistlik mi?

Terk eden taraf karşısındaki insanın acı çekmesini ve yalvarmasını neden ister? Öyle görünce veya yapınca egosu mu tatmin oluyor?
Bu istek ego mu yoksa narşistlik mi?
Cevapla