Evden hiç dışarıya çıkmıyorum, bu tarz şeyleri korkunç bir zaman kaybı olarak görüyorum, sorun bende mi?

Bildiğiniz ev erkeğiyim dışarıya hiç çıkmayı istemem evimde çok huzurluyum bazen zorunda kaldığım için alışverişe vs çıkıyorum, korkunç bir zaman kaybı gibi geliyor, evde oturup film izlemek, kitap okumak falan varken aklı başında bir insan dışarıda zaman kaybetmekten ne zevk alır ki? Bazen alışverişe birisiyle çıkıyorum tüm bir günü orada geçiyoruz aşırı anlamsız ve aptalca geliyor bu tarz şeyler. Sırf bu yüzden kız arkadaşım vs de olmuyor.

Evden hiç dışarıya çıkmıyorum, bu tarz şeyleri korkunç bir zaman kaybı olarak görüyorum, sorun bende mi?
Cevapla