Fazla eşyalardan nefret ediyorum çevrem yadırgıyor normal miyim?

2 pantolonum 3 4 üstüm 1 ceketim var mesela yaz için 1 sandalet 1 spor ayakkabı. En iyisinden alıyorum severek kullanıyorum ihtiyacım olunca yenisini alıyorum sayı hep stabil. Genelde şehir dışında falan okuduğum için fazla eşya taşımakta istemiyorum. Onun dışında bikac hatıra eşyam var evde ve kitaplarım. Ders kitaplarını da ihtiyacı olanlara veriyorum. 1 bardağım olur genelde 1 tabak falan. Öyle fazla eşyam hiç olmadı ve çevrem benle dalga geçiyor. Paran mı yok hiç mi birikim yapmadın falan filan. Sizce normal değil miyim

Fazla eşyalardan nefret ediyorum çevrem yadırgıyor normal miyim?
Cevapla