Arkadaşlar ben olabilir insanıyım bu yüzden hayatımda kötü bir şey bile yaşasam olabilir diyip çabuk aşıyorum normal mi?

Arkadaşlar ben olabilir insanıyım bu yüzden hayatımda kötü bir şey bile yaşasam olabilir diyip çabuk aşıyorum normal mi?
Cevapla