Sevdiğim insanla kötüyken her anlamda çok kötü oluyorum beni çok etkiliyor daha önce hiç yaşamamıştım sizce normal mi?

Fiziksel, ruhsal..

Aşk mı bu onsuz mu yapamıyorum. Bana saçma geliyor. Mantıklı biriyim ama kendime bu konuda iyi etkim olmuyor.

Yaşadınız mı böyle bir şeyi

Sevdiğim insanla kötüyken her anlamda çok kötü oluyorum beni çok etkiliyor daha önce hiç yaşamamıştım sizce normal mi?
Cevapla