Fiziksel, ruhsal..
Aşk mı bu onsuz mu yapamıyorum. Bana saçma geliyor. Mantıklı biriyim ama kendime bu konuda iyi etkim olmuyor.
Yaşadınız mı böyle bir şeyi
Fiziksel, ruhsal..
Aşk mı bu onsuz mu yapamıyorum. Bana saçma geliyor. Mantıklı biriyim ama kendime bu konuda iyi etkim olmuyor.
Yaşadınız mı böyle bir şeyi
duygusal bağın sebebi, bu aslında netice de sevgi insan hayatındaki en büyük denge unsuru o denge unsuru bozulunca haliyle diğer durumlarda da sendeleme yaşayabilir insan
bunun adına aşk sevda ne dersen de durum böyle
Bence normal bir durum olabilir. yani bende sevdiğim bir arkadaşım olduğu zaman bile onunla aram kötü olduğunda genelde kendimi her anlamda kötü hissediyorum aslında pek doğru bir durum değil..
Evet yaşadım, çok çok normal bir durum. Ruh halimiz o kadar etkiliyor ki hayatımızı, günümüzü... Sevince ve bağlanınca bu tepkilerin ortaya çıkması çok normal...🙃
Bunlar hep çok sevmekten, olsundu...😅
Cevap
6Cevap
Bunun kadar normal bir şey yokki. İnsan sevdiğiyle kötüyken nasıl iyi olabilir
Sevince oluyor, kaçınılmaz.
Normal bir durum
Peki bu durum bile güzel geliyor mu?
Aşıksın, garip duygudur ben de normalde mantık insanıyım ayrıldığım kişi ile kavgalar çok ederdik ve onun paranoya durumları nedenli idi çok canım yandıysa da bugün düşününce keşke yanımda olsa da o paranoyak fikirlere kapılıp bağırıp çağırsa ama burada olsa sadece diyorum
Ayrı mısınız
Aşk da mantık arama şu şarkının nakaratı kadar mantığa uymaz işte
music.youtube.com/watch
Hatırlatırım sonra ☺, kararı sen vereceksin iyi mi kötü mü olacak sonucu diye bakarak.. Ama ne olursa olsun yaşadıkların için iyi ki oldu demelisin
Ona iyi gelecek tek şey kafa dağıtacak zevk aldığın vakit geçirecek şeylerle ilgilenmek yapmak
Bu iyi geliyorsa bunu yap elbette
Ne gibi şeyler ki bu boş şeyler
Daha önceden de canı yanmış biri olduğunu tahmin ediyorum, emin ol seni anlıyorum
Şematik etkiler var sende bence
Savunma mekanizması, ben de çok vardı terapide aştım çoğunu
Yani evet bir bütçe gerek ama ben şanslıyım ki f/p oranı en iyisine denk geldim sanırım
Öyle düşünürsen, öneririm
Online görüşme yapıyor ya, mersinde idi en son ama zoom dan görüşmelee 250 tl şu an ki fiyatı diğer psikologların yarısından az ve ben geçmişte çok lüks olanlara da götürüldüm hepsinden iyi
Rica ederim 😀😀 eğer anlatmak istersen kafandan geçenleri ve de başindan geçenleri dinlemek isterim :)
Nasıl arzu edersen herkese farklı şeyler iyi gelir elbette
:)))
Takibini rica edebilir miyim peki?
Olsun konuşma için değil zaten
Evet, eski hesaptada da hep sorardım bu hesapta da soracağım, etkileşim zaten amaç 😀
Zaten 4 sorum mu ne var bunda da
Sebep soru cevap etkileşim işte :)
Çok thank to you iyi geldi sinirim bozulmuştu iş yerinde 😀
Müdür yardımcısı canım kız azarlamaya kalktı
Benle alakasız bir hata da gürledi
Özür sorusu buradan esti işte 😀
Özür sorusu buradan esti işte 😀ı
Evet, bende tepkisiz durdum sigara içerken dışarıda özür diledi samimi bir özür mü bu dedim evet dedi peki o zaman ortada müşteri ve diğer arkadaşlae varken bağırıp çağırdın ben ise sadece ses tonuna dikkat dedim, herkesin içinde dile samimi isem kabul edeceğim dedim ya maa yaptı
Bugün manyak ya affedicem de burnu sürtsün az normalde arkadaşlık kurmak için peşimde geziyor bugün herkese alev saçıyot
Yani olabilir elbette ama çıkaracağı kişi ben değilim bütün gün peşinde gezdiği insan değil
Ya kızma tamam 😀😀
Senden de azar yemeyelim 😀😀😊
😀😀 yazsam azarlarım yani pekii 😀😇😇
Neyi yanlış anladım benim de kafa gidik 😀😀
Ya söyle lütfen ☺
😀😀😀 uykucu
😇😇😇
Uzak mesafe ilişkisi mi
Ona verdiğin değerlerle alakalı. Değiyor ise sabret. Değmiyorsa yol yakın bırak.
Kesinlikle
Çok sevince öyle oluyor
Biraz mantıgını kullanmanı tavsiye ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?