Eksik hissettiğiniz zamanlar oluyor mu? Ne olursa tamamlanmış olursunuz?

Hiç eksik hissettiniz mi? Veya eksiklik dediğimiz şeyin ne olduğunu düşündünüz mü? Eksiklik sizce nedir? Yarım kalmak mı? Tamamlanamamış bir hikayenizin olması mı? Ya da tamamlamak istemediğiniz, tamamlamaya cesaretinizin yetmediği hikayeler...

İnsan bazen birine ihtiyaç duyar... Arkasında dağ gibi dursun diye, bir yanlışı olduğunda bir şeyler öğretsin diye, içi dolup taştığında omzunu ona yaslasın diye. Bazen insan birine ihtiyaç duyar sadece sevilmek için değil, bir olup tamamlanmak için.🦋
Eksik hissettiğiniz zamanlar oluyor mu? Ne olursa tamamlanmış olursunuz?
Eksik hissettiğiniz zamanlar oluyor mu? Ne olursa tamamlanmış olursunuz?
Cevapla