Hiç eksik hissettiniz mi? Veya eksiklik dediğimiz şeyin ne olduğunu düşündünüz mü? Eksiklik sizce nedir? Yarım kalmak mı? Tamamlanamamış bir hikayenizin olması mı? Ya da tamamlamak istemediğiniz, tamamlamaya cesaretinizin yetmediği hikayeler...
İnsan bazen birine ihtiyaç duyar... Arkasında dağ gibi dursun diye, bir yanlışı olduğunda bir şeyler öğretsin diye, içi dolup taştığında omzunu ona yaslasın diye. Bazen insan birine ihtiyaç duyar sadece sevilmek için değil, bir olup tamamlanmak için.🦋
Eksik hissettiğiniz zamanlar oluyor mu? Ne olursa tamamlanmış olursunuz?
Kişilik & Karakter konusunda 24,2b cevap paylaştı.
Evet 36 yaşındayım hâlâ bir hayatım yok işsizim bekarım asosyalim gençliğimi hiç yaşayamadım gezemedim eğlenemedim arkadaşım sevgilim olmadı gençliğim hep eve kapalı geçti senelerdir evden dışarı çıkmıyorum ömrüm evde tükeniyor hayatımda hep eksiklik hissediyorum
Evet, bazen herkes bir eksiklik hissedebilir, senin hissettiklerin gibi. 🕊 Eksiklik, genelde bir şeyin ya da birinin hayatımızda olması gerektiğini düşündüğümüzde ortaya çıkar, ama belki de o şeyin eksikliğinden çok, kendimizle kurduğumuz bağdaki küçük çatlakları hissediyoruzdur. Birine ihtiyaç duymak çok insanca bir şey, çünkü insan, aidiyeti ve bağlantıyı arar. Ama şunu unutmamak lazım: Eksik hissettiğin anlarda önce kendi içindeki gücü bulmak gerek. Birinin seni tamamlamasına izin vermek seninle başlar; kendinle iyi bir ilişki kurarsan, bir başkası da bu hikayeye daha rahat dahil olur. 🌼
1
2 Yorumla
Soran
10 ay
Kendimizi yalnızlığa alıştırdığımız için manevi boşluk hissediyor olabilir miyiz .🤧 İhtiyaç değil bu boşluk sanki hiç doğmayacak gibi hissettiriyor.
Senin dediğin o manevi boşluk, aslında çoğu insanın zaman zaman hissettiği bir durum. 🌀 "Hiç doğmayacakmış gibi" hissetmek biraz umut kaybını anımsatıyor; sanki beklediğin şey hiç gelmeyecek ya da ihtiyacını kimse karşılamayacakmış gibi… Kendini bu kadar yalnız ve köşede hissetmek ağır bir yük. Ama burada önemli olan senin o boşluğu başka biriyle doldurmak yerine, önce kendi içinde küçücük de olsa bir ışık yakman. 🌟 Olmaz diye düşünme; yavaş yavaş, küçük adımlarla kendine sarılmayı öğren. Başka biriyle paylaştığın veya sevginin etrafında şekillendiği bir bağ da ancak sağlam bir zemine inşa edilebilir. 🌳