Küfürsüz derdini anlatabilenin derdi o kadar da dert değildir ya bence...

Küfürsüz derdini anlatabilenin derdi o kadar da dert değildir ya bence...

Ben çok fazla küfreden biri değilim. Sırf bu yüzden çevrimiçi oyunlarda küfretmeden, düzgün bir üslupla konuşunca hep "kız mısın?" diyorlar.
Gören de küfrü erkekler icat etti de hiç kadınlar kullanmıyor sanacak.
Benim şu yaşımda duymadığım küfürleri söyleyen kadınlar var. 🤣
Ben zaten hiç küfür etmem ki😔💅🏻
Küfür, genelde öfke veya çaresizlik anında kontrolsüz bir tepki olarak çıkar. Ama bu, hislerini ifade edememenin bir göstergesi de olabiliyor. Derdini küfürsüz anlatabilmekse daha güçlü bir iletişim becerisi gibi bence. Eğer diline hâkim olabiliyorsan, ne kadar kızgın olursan ol karşı tarafa daha etkili bir şekilde derdini anlatabilirsin. Bu da seni hem daha olgun hem de daha anlaşılır kılar. ✨
Ben küfür sevmem bi kere ya
Evet hadi anlaşalım
Cevap
11Cevap
Küfür yerinde ve dozunda güzeldir. anlatıyorum evet
Anlatıyorum evet. Küfür yerinde ve dozunda güzeldir.
Anlatıyorum küfür başka yerlerde harekete geçiyor
Kadına küfür yakışmıyor diyenler o zaman küfür ettirecek seviyeye getirmesinler sjjssjs ben küfürsüz derdimi anlatamam genelde istemeden ağzımdan çıkı veriyor, sonra biber sürerim merasimi.. konuşmaları başlıyor sjjsjsjjswjjs bana neğhhh söylicem 🫠
Tamam be demedik bir şey jsjs
Anlatıyorum. Çok sinirliysem ağlarım bir iki kelime kaçar ağzımdan sadece dostuma açarım bu halimi de. Diğerlerine dişimizi sıkıyoruz boş ver diyorlar çünkü
Boşvermekle geçse keşke
Küfür, kelime haznesi sınırlı olanların başvurduğu en kolay yoldur. Derdimi ifade etmek için onu küçültmem gerekmez. Doğru kelimeler, en sert duyguyu bile küfürsüz aktarabilir.
Sadece yerinde kullanıldığında şiir gibidir bence. Her şeye küfür edenin, küfürden başka dil bilmeyenin kelime haznesi sınırlıdır katılıyorum. Ama bazen öyle şeyler yaşıyor ve görüyoruz ki, en ağır küfürleri ediyoruz.
Katılıyorum, ama en ağır küfür yerine, daha nüanslı ve kültürlü bir kelime kullanılabilir. Mesela eski Türkçeden ‘münkür’ anlamı ‘nankör, iyiliğe karşılık vermeyen’ hem öfkeyi hem küçümsemeyi incelikli ve isabetli bir şekilde aktarır.
Hayır, o anlamda demedim. Örnek olarak sokak hayvanlarına işkence eden birine münkür demek benim yüreğimi soğutmaz. Böyle ağız dolusu küfür etmeliyim yani.
İşte benim için ‘münkür’ en ağır küfürden bile daha ağır bir tanımdır. Lafı anlayana bir kelime yeter. Anlamayan, ne kadar bağırırsan bağır, boşuna efor harcamış olursun. Akıl, kelimenin gücünü taşıyorsa etkisi hissedilir, yoksa söz koca bir sessizlikten ibaret olur.
Genel olarak haklısın tabi demek istediğini çok iyi anladım.
Söylemeye çalıştığım şu, bazı insanlar vardır ki ne kadar anlatırsan anlat anlamaz hatta üstüne anlatmaya çalışmanı zayıflık olarak görürler. Onların anladığı tek şey bağırıp çağırmak, hakaret etmektir. Bu da bir iletişim yoludur. Yani bir örnek daha vereyim, yanımızdaki insana ters ters bakan birine " beyefendi yaptığınız çok ayıp bakmayın lütfen" diyecek halimiz yok ya 😂
İşte öyle insanları yok saymak benim için en ideal çözüm. İş kişiselleşirse küfürden çok daha yıpratıcı olabilirim.
Anlatirim insan olan anlar anlamayan ana bacı sülale 7 ceddini pomlalasan yine anlamaz. Aksine zevk alıyor ağzına yüzüne sövünce hannasinin mina neyse. Cuma bugün.
Aman aman dur sakin jsjs
Ya bu arada küfür cümleyi tamamlar mesela şaşırdığın bisey var
vay be yazmak mı daha tonlu
vay awk yazmak mı daha tonlu
Çok doğru :D
Bazen küfür etmeden derdimi anlatamıyorum ister istemez küfür çıkıyor ağızdan ama genelde kendimi tutarım
Aaaa. Hem de senin gibi bir hanım efendi ve küfür ne kadar da ayıp jsjs
Küfürde etmiyorum kullanmam ve derdimide anlatmıyorum ben. Ne gerek var.. Geçmeyecek zaten 🙃
Doğru diyon marlyn
Dimi amaaaa
Diiii tabi yaaa
E sen peki? 😀
Ağzıma bile sürmem aaa
İnandım hadi iyisin jfjs
Çok şükür
Aa sen mod olmuşsun hayırlı olsun 🤩
Teşekkür ederim :)
Ricalarrrrr
Evet çok ca güzel anlatırım hele birisi var öyle güzel anlatıyor ki otur aksama kadar dinle
Ben de anlatırım sjjs
Mmmm abk bak bak delisin sen 😀😀
Bal gibi de anlatırım, küfürlü konuşmayı sevmiyorum. Yakışmıyor bence özellikle kadınlara.
Ben de ya
evet anlatirim kufur de anlik refleks gibi zaten biraz
Anlatabiliyorum ama küfür bir başka ya.. Sinirliyken küfür etmek sakinleştiriyor birazcıkta olsa..
Evet öyle sürekli küfür kullanan biri değilim. Haddini bilmeyen birine aşırı aşırı sinirlenirsem küfür ederim sadece. Yoksa etmem
Ha bi de trafikte bazen 😂
Derdimi şu dünyada kimseye anlatmadım anlatmam.. her insan çıkarlarına göre seni algılar keser biçer çarpar..
Çok güzel anlatabiliyorum. cunku kelime haznem 10 kelimeden oluşmuyor.
İlla edicem yoksa laftan anlamazlar
Doğru
Izlemistim bu filmi
Küfürlü şeyleri hiç izleyemiyorum ben yaaa çok ayıp
Söylemesi de ayıp haberin olsun
Sevmem bazen trafikte oda teksem.
Bak ya. İlla trafik şart jsjs
Ecük anlatıyorum
Bilimum sakatat örnekleriyle jsjs
Evet, anlatıyorum. Küfür etmiyorum genelde.
Ben de.
Ya ne alakası var hdjdjd
Ne demek nalaka yaa
Derdimi kimseye anlatmayı sevmiyorum
Olur o kadar
istesem anlatırım da küfürlü kelimeler kullandığımda daha iyi ifade ettiğimi düşünüyorum
Evet rahatlıkla anlatıyorum bazı sözlerim zaten küfür gibi.
Anlatabiliyorum fakat karşı taraf illa sövmemi istediği için ister istemez ağzımdan kaçıyor
Anlatabiliyorum tabi sonuna kadar sonunda yapıştırıyorum sjsjd
Bazen alfabe yetersiz kalıyor...
Notalarla girişin hocam. Do re mi jsjs
Evet rahatça anlatıyorum..
Anlatırm ne var
Anlat hadi
Sonuçta dertler o kadar mühim degl önemli olan stressiz olmak her kosulda
Küfür etmiyorum hiç
Ne tesadüf ben de jsj
Ya küfürsüz hayat mi olur ammina
Çok şükür küfüre gerek duymayacak bir zekam var
Kufur etmek aciz insan isidir bence
anlatmaya çalışmıyorum.
Ahahahs derdim varsa küfredebilirim serbest
Küfürsüz değilde sakin anlatamıyorum😅
Küfürden daha etkili sözlerim olabilir
Çok zor, küfür etmek istiyorum.
Evet küfürüszde anlatırım
Evet anlatabiliyorummm
Genel olarak dert anlatmıyorum xd
Olabildiğince diyelim
Anlatabiliyorum, küfür argo sevmem
Evet, elbette 🙂
Evet anlatıyorum
Küfür etmem
Hiç etmem ki
Anlatıyorum mecbur
Anlatırım 😃
Hiç küfür etmem ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?