Bana en büyük zararı vermiş birine bile bir şey olunca üzülüp ağlıyorum neden böyleyim?

İnsanlarda iyilik arıyorum bana bu kadar iğrenç kötülükleri düşünse bile neden diyorum hala affetmek için neden arıyorum özellikle de en yakınındaki insan beni şartsız sevmesi gereken beni doğurmuş olan insandan en büyük kötülükleri gördüm

Bana en büyük zararı vermiş birine bile bir şey olunca üzülüp ağlıyorum neden böyleyim?
Cevapla