Dünden beridir ayakta duracak halim yoktu, gece de çok zor geçti baş ağrısı falan ama yani story atmanın mantığı var mı? Story atmak demek bana ilgi gösterin demek falan mı sence?

Dünden beridir ayakta duracak halim yoktu, gece de çok zor geçti baş ağrısı falan ama yani story atmanın mantığı var mı? Story atmak demek bana ilgi gösterin demek falan mı sence?

Geçmiş olsun öncelikle. Serumlu veya ağlarken ki story atanlarla iletişim dahi kurasım gelmiyor açıkçası çünkü samimi değil. İnsan kötü ruh halindeyken aklına sosyal medyadan ilgi dilenmek geliyorsa aslında ruh hali lanse ettiği kadar kötü değildir.
Teşekkür ederim. Haklısın bence de öyle.
Dün gece herkesin bi başı ağrıdı herhalde ya kime sorsam baş ağrısı yaşıyordu bende dahil.. 😂
Çok da anlam yüklemiyorum ya atmak istemiştir atmıştır 😂 bende buraya attım ilgilenin benimle demek için değil yani. Zaten ilgilenen ilgileniyor. Herkesin düşüncesi farklı tabii ki.
Çok anlam yüklememek lazım tabi. İlgilenen ilgileniyor bir şekilde :)
evet story atmak bana ilgi gösterin demek. hastayken hasta olduğunu paylaşmak yani serumlu halini filan paylaşmak çok saçma geliyor bana. yapmadım yapmam da. geçmiş olsun
Teşekkür ederim. Bna da öyle geliyor. Kimin umrunda sanki
rica ederim
Cevap
12Cevap
Hayır tabi ki de bunu anca ilgi delisi ergenler yapar sadece
Bence de yanii
Ergen kişilikte olanlar yapıyo bunu...
Koca koca insanlar da yapıyor ya
İlgi açlığı yaşayan ergen tipler yapar zaten bunu.
Tamam ya ilkinde anlamıştım zaten ne bağırıyon alla alla
😀😀
İlgilenin benle fotosu o ajhds
Fotoya gerek yok benle ilgilenin :(
Serum takılınca zaten canımın, sağlımın derdindeyim. Keyfiye serum yemiyorum herhalde 🙄
Nerden akıllarına geliyor böyle saçmalıklar jkj
Ben de anlamadım ki
Ben hastayım, beni merak edin, sorun, ilgi gösterin vee dua edin demek olabilir. Resim çektim ama paylaşmadım.
Ben resim bile çekemedim :(
Çağırsaydın ben çekerdim dostum
Çok geçmiş olsun bu arada
Hayır yok aslında ama bazen yeter ki banane olsun..
Bahaneler de olmasaydı..
detayına cevap veriyorum; geçmiş olsun sağlığına kavuşman dileğimle...
Teşekkür ederim :D
nerden bilecez taktığını serumu bizimi kandırıyon sen hani damarını görelim
Tamam en damarlısından atacam.
Yok size özel atacağım bir ara beyefendi
En az 17GB
Onlar hasta falan değil, ilgi arayışında. Bence hepsi bu.
Bence de yaa
Hayır, yok. Arkadaşıma atarım sadece altına da bana hemen ilgi ver yazarım ahqhhaajdjw
İlgi verir o da dimi
Pamuklara sarıyor shjshs
El bebek gül bebek büyütmüş sanki püü jsj
Ben hep el bebek gül bebek oldum 😕
Evet ilgi açlığı, çok itici. Kalbi durdu sanki mk
Hiç yani
Benim aklıma bile gelmiyor
Benim aklım bile gelmiyor
Ben sırf flörtü ona mesaj atsın diye milletten serumlu foto isteyip ST stan biliyorum kdkdkdk demekki şartmışş. Hep atmadık diye başımıza bunlar geliyor sanırım kdkdk
İnsanın o halde nasıl aklına gelir şaşarım 😅
Acıdan kıvranırken foto çekmek mi :D
Ben farkindalik yaratmaya calisiyorum..
Ailem bir derdin varsa soyle diyor 😅😅
Ayy Allahım bu adam benim kocam kurban verene 🖤🖤🌿🌿
Cevaba gelelim hayır değil stroy atanların zekasından şüphe ediyorum
Bı kere babam çekip face'de paylaşmıştı Allah'ım inanmıyorum ya, kendimi asla öyle durumlarda çekmem.
Sen hala atmadın mı aşşırdım bak 😂😂
Çekemedim ki atiyim jsjs
Yoksa atacaktın yani 😂
Ne yani ben ilgiyi hak etmiyor muyum aşk olsun :( Sen BİLE bu kadar kalpsiz olamazsın jsjs
Ben bile ilgi göstermedim mi vijjjdansız nankör
Doğru bu nankörlük oldu haklısın asşkdjlasşkd
Kızamadım da 😂
Taaam sinirleniyodun ama gördüm şljsdas
Tersim terstir heee 😂
Bilirim bilirim. En son dayıma sövmüştün sşadjkş
Durmasam yiğenlere kadar giderdi o iş 😂
He yav. Korkutuyon he skljdakl
Yok niye olsun , Geçmiş olsun 😄💐
Saol ^^
Ne demek 😄
Ergen gibi ilgi çekme amaçlı olmasın daha iyi sfgg
Olur
Aferimm
saol
Rica
:9
Bu ne emojisi 🤔
Gülerken şaşıran surat.
Hiç görmedim 🙂
Hayat şaşırtır hep zaten.
Ben bittim, ay" derken
Hiç umudun kalmamışken
Bi' güneş parlar bazen 🎶🎶 sdd
Bu da delirdi. töbe töbe
Sensin o 🤷♀️
😄
Ben miyim gerçekten :)
Sensin evet 😏sdfgggg
Hadi bakalım yapacak bir şey yok 😏
Kahve yap kendine hadi sdff sana ödül molası verdim sdffgg
Hiç uğraşamam. Kahveyi de biri ısmarlamadığı müddetçe içmiyorum zaten.
Totonu kaldır yap işin nedir 😂
Dünden beridir parmağımı bile kaldıramıyorm. Harfleri zor görüyorum bir de kahve mi yapcam. ayıp be.
Lan ne oldu ki sana neyin var kine 👽
Allah çarptı.
Orada hükümsüzüz 🤔
E haliyle
Bir yöntem var dün hakan abiden öğrendim baş ağrısı için ➡ burundan nefes al dörde kadar say saydıktan sonra nefesini tut içinden 7 kere say sonra nefesini püf 💨 diye ver 8 defa sayarak bunu yaprım ben migren atağım vardı saniyesinde geçti dört defa tekrarladım dene istersen 🌻
Migren sahibi olacak kadar büyümedim henüz ama denerim teşekkürler :)
Bende var maalesef rica ederim 🌻💫
Geçmiş olsun
Teşekkürler
Ölüyorum anlasanaağ demek
Kendimi esiirr aldııım olamaz mıı
atanları ele
üstünü çiz
muhatap olma
Tamam hepsini çıkarıyorum listeden
İlgi meraklıları yapıyor onu
Bi an şüpheye düştüm
Evet tabii bu bir kural
Kuralların aksineyiz sanırsam
Hangi çılgın bana kural koyacakmış carlarım jsj
Bi tarhana çorbası iç bişeyin kalmaz 😂
Bol soğanlı ekmek aşı yaptım
Bu soruyu sorarak atmış kadar oldun
İnşallah yerini bulur diyelim o zaman
Ilgi yukleyin arkadaşa
Boyle degiliz diye arzulanmadik
Arzulanmak için mi yapılıyo diyosun
Resimdeki adam gibi olamadk diye demistim
Ben serumluk olduysam öluyom demektir. Halim bile yoktir awk
Ben atıyorum canim atmak istiyor geçmiş olsun lafını duyunca iyi his ediyorum
Atanların adına çok utanıyorum açıkçası bence çok cringe
En gıcık kaptığım şeylerden biri ilgi bekliyor gibi 😏
Yoktur bence jsjsj
Bence de
Ergen işleri
Çok doğru
Birinin ilgisini çekmek için atıyorlar
Atanları çok saçma buluyorum
Ay asla atmam öyle aciz zayıf hallerimi gösteremem
Vallahi ya xdbx
Hastalandığımı kimseye hissettirmem 🤣
Hayır yokk
Ergenlerde var
hayır zorunluluk yok
Evet
Bence ergence ya
Geçmiş olsun
Saçmalık.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?