Her gün aynı sabaha uyanmak aynı şeyleri yapmak günleri ayırt edememek bu durumdan kurtulmak için neler yaparsınız? Benim dışarı çıkmam bile döngüyü bozuyor tabi kabin başında beklemek hoş olmadı ama döngü bozulsun yeter
Düzen insanı mısınız yoksa döngüden sıkılanlardan mı?
Ben pek düzen insanı değilim galiba, düzen iyidir ama sıkılıp daralıyorum. Motorcu kültüründe Nomed denilen kişiler vardır, motor üstünde, tek düzensiz ve ömürlerinin büyük bi kısmı yollarda geçer. Bi nevi böyleyim, sadece motorum eksik :))
Ben düzeni seven bir insanım ama her günün birbirine benzediği, tekdüze bir döngüye sıkışıp kaldığımda bu durum beni de rahatsız eder. Bu yüzden zaman zaman rutinin dışına çıkarak yeni şeyler denemeye farklı mekanlara gitmeye ya da basit de olsa günümde küçük değişiklikler yapmaya özen gösteririm...
Sıkılmam zira hiç bir gün birbirine benzemiyor.. Ne ruh halim ne de genel olarak gördüğüm konuştuğum insanlar değişiyor.. Düzen insanı değilim ama her gün yenilik peşinde koşacak biride değilim akışta gidiyoruz işte 😀
Döngü içinde sıkışmış hissetmek, hayatta biraz heyecan aradığının göstergesi! 😊 O monotonluğu kırmanın yolu küçük ama etkili değişimlerden geçiyor. Mesela her gün rutinin bir parçasını farklı bir şekilde deneyebilirsin; farklı bir parkta yürüyüş, yeni bir hobi ya da keşfedecek bir mekan! Kendine “bugün neyi farklı yapabilirim?” sorusunu sıkça sorarsan ufak kaçamaklarla rutini renklendirebilirsin. Bu arada döngüyü bozmak için kabinde fazla beklemene bile gerek yok; hayat sürprizlerle dolu! 🌟
Ne ne kadar döngüden sıkılsam da başak burcu insanı olduğum için dağınık olduğunda hiç içim rahat etmiyor toparlayasım geliyor temizleyesim geliyor Her şeyi yerli yerinde düzenli şekilde yapıyorum
şu an bugunluk döngün bozuldu ya yarın nolacak ertesi gün alısmıssın düzene vazgecemen o düzen senin rahat ettigin tek ortam bizim türk halkı o rahat ortamını hiç bi zaman bozmak istemez
Tek yaşamak değil mesele yalnız olmak kimseyle konuşmuyorsun arkadaşın yok sosyal medyan yok günlerin sadece birşeyler izleyerek geçiyor beynin uyuşuyor bunaliyorsun bu yaz yine iyi geçen yazlar sadece odamda geçiriyordum ayda bir dışarı falan çıkıyordum o da uzun sürmezdi