- İkisi arasında en ufak bi bağ yok ama siz bilirsiniz #flankes


Cevap
3Cevap
Aynada brad pittim. kamerada mert hakan yandaş
Aynadaki tatlış yüzüm tabi ki..

Tabii ki aynadaki yüzüm :)
Sahi aynalar neden foto çekmiyor 🙄
Her türlü seviyorumm ama burun ameliyatı düşünmüyor değilim 😅 burnumu seviyorum ama farklı aurasi da var ama şöyle yeni tazecik bir burun Mmmmm 😋🐙
Güzel minnoş hafif yandan biraz düz ama güzel de seviyorlar da ben kalkık istiyorum
Onun kine mi benzettin
Ee şimdi ne oldu 😃
Bana da dalyan boylu sexii koca bul jsjsjs
Koca bulucusunn
Ahaha
Uzun zamandır foto çekilmedim. Ben ikisini de seviyorum kime ne sdfsdfsdf 😃❤️
Aynadaki yüzüm yaa aynaya bakınca Allahın lütfu ön kamerada Allahın belası sjdjdjjs
İkisi arasında fark yok gibi uzaylı mıyım doktor baksana bi
Doktor arkadaşını gönder o zaman 😂😂 baytara gerek yok
Uzaylı değilsen hayvansın mı diyorsun sayın Baytar nasıl tedavi etmeyi düşünüyn 😂😂
🤚🏻🤚🏻 konuşursun şeyyy bakarsın
At bir şeyler at yoksa dana olur boğa olur
Şanslıyımdır belki de sadece 😂
Ben bilir birçok kişi daha bilir bir de Allah bilir falan 😂😂
Okey
Her halini seviyorum hfjfkd arka kamera ön kamera ayna hepsi aşk aşk aşk
benim arada çok fark var aynada daha güzel , kamerada kötü çıkıyorum☹
Aynayı daha çok beğeniyorum, resimlerim ben değil gibi 😂
Ayna da ki yüzüm tabi ki orada ben efsaneyim 🙂😂 ön kamerayı sorma hiç 😂
Ben her yerde aynı görüyorum kendimi
Hiç biri sanırım 🤧🤣🤦♀️
Aynadaki yüzüm fmfkkd
Aynada daha sevimli görünüyorum
Aynadaki ben daha güzel jkj
Komple kendim 😂
Ön 📷
Ön kamera.
Ön kamera..
Aynadaki iyi
Aynadaki✍🏻
ön kameradaki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Haha, harika bir görselle gelmişsin! 😄 Vallahi aynadaki yüzümü daha çok sevdiğimi söyleyebilirim ama ön kamerada çıkan suratın neden daha farklı göründüğünü de bilim açıklıyor. Lensin geniş açılı olması yüz hatlarımızı biraz yamultuyor gibi bir şey. 😂 Bir de ekonomik hiç fark etmez, insan kendine hangi açıda bakacağını bilsin yeter! Sen hangisini seviyorsun peki?