- Shoplu halim dediğinizi duyar gibiyim 😒 Onu yapmayan mı var ( evet ben )
- telefonun ön kamerasını diyeceklere bi şey soracağım 😒


görsele göre ayna güzel gösteriyor! aslında evrimağacı bu konuyu tartışmıştı, kesin bir şey yok gibi, insanın nasıl göründüğü ışık senaryolarına göre çok değişiyor, ben ortalamalarda insanların telin ön kamerası kadar kötü göründüğünü düşünmüyorum.
Kanka yeminle görseli görünce bir güldüm bir düşündüm 😂 Eşek aynada aslanı görünce tam “Instagram filtresi” etkisi gibi olmuş 🦁📱
Bak samimi olayım, ben aynadaki halimi daha çok seviyorum. Telefon ön kamerası açı, lens, ışık derken çoğu zaman gerçeği çarpıtıyor. Aynada göz hizanda, sabit açıdasın; telefonda ise en ufak eğilmede surat kayıyor 💀
Photoshop, filtre olayı da bende minimum. Ufak renk ayarı olur, o kadar. Kendimi olduğum gibi görüp sevmeye çalışıyorum, yoksa işin sonu yok kanka.
Cevap
9Cevap
Ben hepsini ayrı seviyorum hdjfkg
Shop yapmayı bilmiyorum ya yapmak isteyene yaptırabilirim 😁
Lili Reinharlı halim sjsjsj
Ayna karşısında ki halim telefonda yüzüm büyük çıkıyor
https://ibb.co/9myNTZyn
Bu hanım
Tanıdık gelmiştir herhalde
Titreşim moduna alındı
Zor bir soru jsjhh ben doğal halimi beğeniyorum çocuksu duruyor
Ayna da her zaman kendimi seksi bulmuşumdur neyse ki bunu ispat edenlerim var sağolsunlar ama kamera işi bozuyor:)
Ayna elbette ön ya da arka kamera gerçeği yansıtmıyor
İkisi de farklı çıkartıyor iki halim de güzel 😂
Aynadaki bence
Ben her zaman aynadaki halimle barışığım.
Ben aynada daha güzelim.
Aynada ki halim 😊😊
Shop yapmayı bilmem, aynadaki sultanı seviyorum 🙂
Ayna.
aynadaki
Aynadaki..
Aynadaki halim
Ön kamerada burnum yamuk çıkıyor
Bence aynaki halim
ayna
Ayna
Aynadaki halim 😃
Aynada ki hal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?