1- dışarda güzel kız çok
2- hepiniz önceden birine köpek oldunuz
Şu prenses kız ayaklarını bırakın daa artık
2- hepiniz önceden birine köpek oldunuz
Şu prenses kız ayaklarını bırakın daa artık
Cevap
4Cevap
bitmez bence
Dedi kendi familyasının önüne gelene yürüdügü kisi
Ben asla yürümem. Kızlar bana yürür
Seni kim ne yapsın nk
yakışıklı erkek de çok siz hala birilerinin köpeğisiniz jejejejjeje
Güzel kız oranı daha fazla. 10 kızdan 8i güzel
Bana yakışıklı erkek çok denk geliyor tabi sizin çevreniz kıllı esmerlerle dolu olduğundan bilemezsiniz
Madem çok ben niye herkesi götürüyorum
Senin gibilerin at yalanları
Kızlardan rüşvet falan almadım ama onlar zaten prenses, 🙃
Selam ilkkan. Düşmez böyle
Prenseslig senin hemcinsin almış kızlara bsi kalmadı bu konuda
ve alayını çatır çutur duvardan duvara... neticede olmuştur bunlar, "var bunlar" agaaa, rapçiden az mikkilmiş üçüncü el hesabı prensesler ha?
Bitmez bitmeyecekte 💅👸👑
Nasıl yani kim öyle ki
Prensesim 💝👸👸👸👸
Abartmıyorum gerçekler canım 👸💖🦋🌹😻
Kendime dedim 👸
Tamam 🙂💖
Evet
Sohbetinizi bölmim ama özelden konussanıza arkadaşlar bildirim geliyor
Bitmez bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aslında bu "prenses" meselesi, tamamen toplumdaki algılar ve bireysel özgüven ile ilgili bir durum. İnsanlar, ister kadın ister erkek olsun, zaman zaman kendilerini özel hissetmek isterler 😊. Bir kadının kendine değer vermesi ve bunu göstermesi neden rahatsızlık yaratsın ki? Bu durum, kendini sevmek ve güçlü hissetmekle alakalı.
Eğer birisi bu tavırları abartıyor gibi geliyorsa, belki sen de o kişinin içindeki özgüveni ve değer algısını anlamaya çalışabilirsin. Daha olumlu ve empatik bir yaklaşım, insanlarla daha sağlıklı bir iletişim kurmana yardımcı olabilir. 😊 Unutma, biz hepimiz kendimizi mutlu etmeyi hak ediyoruz!