Başarılı olmak için başkalarından daha fazla çaba göstermek gerektiği inancı doğru mu?

Dün kendimle ilgili inançlarımı yazdım. Inançlarım arasında bu da vardı. Acaba her insan için bir miktar doğru bir inanç mıdır? Örneğin işyerinde belirgin bir başarı (terfi/ pozisyon değişikliğine gibi) diğerlerinden daha fazla çaba göstermem gerektiğine inanıyorum. Farklı farklı problemler tespit edip çözümler bulmaya çalışıyorum, bunları yönetime götürüyorum vs. Yani sadece kendi işimi yapmam yeterli olmayacak gibi hissediyorum. Ama diğer insanlarda durum böyle olmuyor gibi... Sadece kendi işini yapıp terfi alan oluyor mesela

Başarılı olmak için başkalarından daha fazla çaba göstermek gerektiği inancı doğru mu?
Cevapla