Ben mi çok hassasım yoksa insanlar mı haddini aşıyor?

Genel olarak esnek bir insanimdir. İnsanlarla kavga etmeyi seçmem ama bazı zamanlar oluyor ki kontrolü kaybeden bir sinirle doluyorum. Bu zamanlar ya sınırlarım ya da izin verdiğim şeyin suyunun çıkartılması oluyor. Hoşgörü gösterdiğim davranışların huy haline gelmesi sinirimi bozuyor. Gecen bir arkadaşım gelmiş yüzümdeki sivilceyi sıkmak istedi. Daha önce izin veriyordum ama yüzümü yara yapıyor. Ve ızı kalıyor. İstemedim bu kez. Israr etti ama o kadar ısrar ediyor ki inanmazsınız. Bana diyor ki sen istiyordun daha önce şimdi niye mizikcilik yapıyorsun. Ben de dedim ki daha önce sen istiyordun ben seni kirmiyordum. Arada fark var benim hiç böyle bir talebim olmadı dedim. Veya başka bir arkadaşım bir gün insanların içinde eteğimi duzeltmemi soylemek yerine herkesin içinde elbisemi aşağı çekti. Bak buna öyle böyle kurulmamiştim. Sinirden gözümden yaş geldi. İnsanların aman nolucak ki tribinden ve dağdan inmiş gibi hareketler etmelerinden nefret ediyorum. Ben mi çok hassasım yoksa doğrusu her gün biriyle sınırını korumak için çekişmek mi?

Ben mi çok hassasım yoksa insanlar mı haddini aşıyor?
Cevapla