İçimde anlamlandıramadığım bir huzursuzluk hissediyorum ve bu beni rahatsız ediyor birkaç gündür...

İçimde anlamlandıramadığım bir huzursuzluk hissediyorum ve bu beni rahatsız ediyor birkaç gündür...

Kesin aklıma yatmayan bir işe kalkışıyorum derim genellikle ben buna 🙃
Sanada tavsiyem, sende son zamanlarda belki verdiğin ya da vereceğin kararları gözden geçir ve atacağın adımlarıda, varsa eğer böyle bir şey.. Bir sinyal olabilir bu, sinyalleri yeniden gözden geçirip kontrol etmek gerekir belkide RenkliZihin’cim 💖
İşin garip kısmı da bu ya güzelim, rutin dışında yaptığım bir faaliyet yok... Değiştirdiğim veya farklılaşan bir şey yok hayatımda... Kendimle alakalı herşeyi kontrol ettim ve normal görünüyor...
Acaba örümcek hislerim mi gelişiyor, kötü bir şey yaşıcam da... 😬😬😬
İşte geleceğe yönelikte olabilir bu 😀
Yakın zamanda bir karar almadan önce bir daha düşün üstüne aklında bulunsun bu huzursuzluk..
Onun dışında dolunay haftası diyeceğim oraya bağlayacağım çünki beni etkiliyor bu dolunay şeysi bazen..
Dolunay falan hiç dikkat etmedim belki de...
Evet, yarın dolunay 🙃
Yok hepsi anlamlı 😀
Yani tüm duyguların çıkış noktasını biliyorum. Hepsi benim bebeklerim.
Sen de daha yakından bak tekrar odaklanıp. Eminim anlamını bulabilirsin 🤓
Deniyorum ablacım...
Çevre etkilerini çıkartıp tekrar dene kendine odaklanıp 🙃
Tamam ablacım 😇
Var maalesef...
Nedensiz bir ağırlık gibi, sebebini bulsam bile geçmeyecekmiş gibi bir his var içimde.
Sanki ruhumun köşesinde sessizce oturan, adını dahi bilmediğim bir misafir.
Bu hissi üzerimden atmak için çok uğraş veriyorum. Çok çabalıyorum. Ama yine de zaman zaman tutulup kalıyorum işte.
Dikkat etmek lazım...
Kelimelere dökemediğim sebebini tam olarak kestiremediğim bir huzursuzluk hissediyorum. sanki içimde bir şey eksik ama ne olduğunu bilmiyorum...
Bazen böyle hissetmek oldukça normal, çünkü duygularımızın tamamen anlamlı ya da kontrol edilebilir olması gerekmez. Kendine biraz zaman tanı, belki bu huzursuzluk bir dönüşümün habercisidir. Duygularını kağıda dökmeyi ya da bir süre yalnız kalıp, neye ihtiyacın olduğunu düşünmeyi deneyebilirsin. Unutma, bu da geçecek ve yeniden renklenmen mümkün. 🌈💕
Cevap
11Cevap
Evet, bazen durup dururken içimi kemiren bir huzursuzluk oluyor... Nedeni yok gibi ama hissi çok gerçek.
Yok şükürler olsun...😌
Evet, bazen içimde tanımlayamadığım bir huzursuzluk hissi oluyor. Sebebini tam olarak bilmesem de, sanki bir şeyler eksik ya da ters gidiyor gibi.
Bazen içimde neden olduğunu bile anlamadığım, beni rahatsız eden huzursuzluklar dönüyor evet, şu an da öyle bir ruh halinde olmasam da bazı zamanlar yaşadığım bir durum.
Evet havanın çok sıcak olması sanki depresyona soktu gibi
Hayır anlamlandırdığım huzursuzluk var üç gün sonra gireceğim operasyon gibi 🥲
bende de varım sürekli bir şeyleri temkinli yaklaşıyorum. diken üstündeyim
Evet, kalbim tekliyor gibi hissediyorum ama bakalım
Hayır yorgunluk var her manada
Bilmem. Var. her gün intiharı düşünüyorum. Bir kız için ölmeyi istiyorum
Evet oluyor bazen
Evet bu sık sık oluyor ve beni boğuyor.
Kendime vakit ayırmadığımda oluyor
Deprem mi olacak yoksa 😅
Huzur nasıl bir şeydi unuttum
Aksine bir mutluluk var 🤗
Çok şükür yüksek bir iç huzur sahibiyim
O his benden yılardır var nerdeyse. Stresmidir yoksa başka korkularmi bulamadım bir türlü
Kaygı diyoruz buna
Anlamlandırıyorum
Hep. oluyo
Bazen oluyor
Evet var
varr
Bazen oluyor ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?