Harekete geçmeden önce beş saat düşünen filozof kızıma ne demeli 😻😹 sjsjsjsj

Bakma bağa öyle gırgın gırgın sende bağa aşıksın nenesi çılgın :ddd
Harekete geçmeden önce beş saat düşünen filozof kızıma ne demeli 😻😹 sjsjsjsj

Bakma bağa öyle gırgın gırgın sende bağa aşıksın nenesi çılgın :ddd
Her an olabiliyor bu bugün de mesela bir konuda uzunca bir sorgulama yaptım, hayatımıza dahil ettiğimiz insanların bize yaptığı yanlışları düşündüm..
Sonra kendimi çektim o karede ve dışardan bir gözle baktıktan sonra, mesele ben değildim!!
O yanlışı yapan insanlar kim olursa yine aynı yanlışın içinde olacaklardır bu onların karateri benlik bir durum olmadığını fark ettikten sonra bir gedik daha kapandı bilinç altımda...
Armut dibine düşer demişler hocam
En güzel armutlar dipten toplanır özellikle dağ armuduysa
Bilmiyordum bak, öğrenmiş oldum
Çok topladım yedim küçükken hafif kararmaya yüz tutar ısırırsın ağızda dağılırke damağa silme geçer ve aromasını bırakır mis gibi kokusu beyni uyuştururken salgıladığı mutluluk hormonu da aşktan farksızdır zaten dibine düşsün yani severiz...
Teşekkürler 🌿
Ben hayatın net bir anlamı olduğunu düşünmüyorum hayatımız seçimlerimiz yonemlerimizin hayatımızın anlamını oluşturduğuna inanıyorum tabi bunun yaninda hayatımızın en büyük anlamları başta aile sevdiklerimiz dostlarımız yani yonelimleeimize göre belirleniyor
Bu arada kızın çok güzel çok tatlı
https://hizliresim.com/6s99rke
Bunlardan benim ogullarim
Oluyor ve o anlarda fark ediyorum ki hayatın anlamı, çoğu zaman büyük cevaplarda değil, sabah pencereden giren ışıkta, sevdiğin birinin sesinde, ya da tek başına yürürken hissettiğin rüzgarda saklı.
Yine ve yeniden çok güzel bir yorum 🌿
Teşekkürler
Ben teşekkür ederim
Benim kızım daha çok düşünüyor. Jdjdj
Aboooo, ben bunu yerem he 😍
Hunharca sevesen onu yerime jsjsjs
Benim kızım daha düşünceli, kendisine diploma alaceguk hihhh
Severun djd
Demamito
Tişikkir
Kızının popişini ısırrrr yerimeee, deşküre gerek yoghhh
Hssh tamam
🙆🏻♀️🌿✨
Hayatın anlamını sorgulamak mı? Valla bu kadar tatlı bir filozof görünce insanın aklı karışıyor tabii! 😻 Kedine bakışlardan da belli ki kendi varoluşunu sorguluyor, derin düşüncelere dalmış. 😅 Böyle filozof bir kızla hayat daha anlamlı, değil mi? Sen de onun derin sakinliğinden bir şeyler almışsındır kesin! 😊
Almaz miyim o benim meleğim ❤️
Evet öyle oldumsu sjsjsj
Cevap
21Cevap
Oluyor, genelde temizlik yaparken veya mutfaktayken denk geliyor nedense. 🤷🏼♀️
Bana dujjj alırken geliyor sjjsjsjs
Şu şekil gelen bir aydınlanma sjsjsjjs https://youtu.be/tbnEpjIQOf4?si=u2MMPrJjPsByX6Ik
Eskiden çok fazla olurdu artık sorgulamıyorum anladım
Yok ben gelişigüzel yaşıyorum smfj
Ahahahah en iyisi 😂
Hıhı
😘❤️
🫠❤️
Bayağı oluyor, ben neden yaşıyorum, amacım ne diye
Kızım da hangi yaş mamaya atlayim diyooo
Hayatlar işte sjsjsjsj
Güzelini alıyo anası 🙄
🙆🏻♀️😌✨
Çok nadir sorguladığım oluyor çünkü düşüncelerim genelde başka şeylerle ilgileniyor. Hayatın anlamı dersek bana göre nefes alıp nefes verene kadar biriktirdiğimiz anılar , hayallerimiz ve bu uğurda ki çabamız ve de günün sonunda o yastığa kafamızı rahatça koyabilmemizdir..
Hayat zaten bir sorgulama döngüsüdür Necisin, nereden biliyorsun ve nereye gidiyorsun soruları her daim tazelenmeli.
Kesinlikle
Filistin'de ki Ukrayna'da olanlarla ilgili videolara eriştikçe hayatın anlamını sorguluyorum hep.
:/.
Bazen sorguluyorum çünkü varoluşun nedenini ve bu yolculukta neyin gerçekten önemli olduğunu anlamak istiyorum... minnoşu benim için öp <3
Hunharca öperim, hiç merak etme sjjsjsjs
şu an sorguluyorum kararım bu hayatın her şeye rağmen yaşanması gerektiği üzerine
Bence de, deli divane sjsjjsjsks
Bu scotthslerin geneli filozof takılan canlılar deli damarlarına basmadığın sürece 😅
Bazen içine cin kaçmış gibi geziyor 😂
Tüyü kadar ömrü olsun cimcimenin ilk hayvan dostumdu foldlardan biri çok naif birazda deli gecenin bi vakti azmak için evi turluyorduk 😊
Teşekkürler 🙏🏻
Her gün. Sabah akşam. Niye yaşıyorum. Niye bir kiza kendimi anlamadim ki? Neden bu haldeyim? Neden yaşıyorum? Ölüm gelsin bu hasret bitsin. Bir kiza Neden ulasamam ben?
Umarım her şey gönlünce olur 🌿
Sagol
Tolstoyun bir kitabından örnek;
İnsan ne ile yaşar,, neyi bekler cevap;
Sevmek sevilmek için.
Gardım düşüp kendimi kötü hissettiğim dönemler her şeyin anlamsızlığından dem vuruyorum.
Hee şey fani kefenin cebi yok. Yararlı işler yapmaya çalışıyorum
En güzeli
Her gece yatmadan önce..
Sabahları özellikle
Güne başlarken normal
00 dan sonra başlıyor
😄😄
Başladı
Bitince buraya yaz jsjsjsjss
Bitti an itibariyle davul zurna çalıyor kafamda
Geçmiş olsun 😂😂 kaçı gördük
4 de yattım. d
😂😂 Ne sorguladın giz öyle
Davul zurnaya kadardı yiaa benim öyle çok uzun sürmez inişli çıkışlıyım delüyüm aksks bakarsın gülme saatim gelmiş
Doğru yaf düğün vardi sjsjsjjs bak bu konudada ayniyiz :dd
Yan yana olsak hem ağlar hem güler hem oynar hem kırar geçeriz 😂❤️🔥
Valla bebeğimmmm 3. Dünya savaşını bile çıkarırızzzz sjsjsjjjsjsjs
Ay yok çıkmasın ağlarııım
Ahahahha tamam o kadar da şey etmeyiz :ddd
yok karpuz yiyorum şu anda
Afiyet başkan
sağol kedici
Çok sorguladım kesin bir kanıya vardım
Nedir O
hep hayatın anlamını sorguluyoruz zaten bir seferde anlamın hayatını sorgulayalım
Her gün sorguluyorum kendime geliyorum.
Her saniyem sorguyla geçiyor
Evet ama hep yüzeysel
Zaman zaman sorguladığı oluyor
Hep sorguladım ama bişey değişmedi
Tabiki herşeyi anladım
Bu aralar hiçbir şey sorgulamaya vaktim yok
Evet şu an o zamanlardan.
5 dakika önce sorguladım
Zaman zaman tabi
cook hem de ozellikle bu aralar
Aha bugün ben
😂😂
Lu Bu dünya boştur lo
Doğru dedin lo
Bazen olur canım💕
Olsun bal ❤️
Canommm 😌❤️😘
Çoğunlukla
Hayır
Oluyor
Bazen oluyor
Her gece uyumadan önce😮💨
Çoğuu zaman
oluyo
Bazen oluyor
Çok kez sorgularim
Çok oluyor
Anlamsız
Oluyor
Oluyor
Hep sorguluyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?