Kendimi yalniz hissediyorum gelecek kaygisi beni tüketiyor nedendir?

Kendimi çok yalnız hissediyorum anlaşılamamak insanı gerçekten üzüyor kimseye anlatamamak destek bulamamak üstüne üstlük gelecek kaygısı ve geleceğin belirsiz olması insanlar artık sadece tamam he he ya da anlıyorum deyip geçiştiriyor o yüzden kimseye bir şey anlatmıyorum Ama yoruldum içime kapandım ne zaman iletişim kurmaya çalışacağım insanlar beni şaşırtmıyor ne yapacağımı bilmiyorum bugüne kadar pek önemsemeyen bir insanla karşıma çıkmadı doğrusu

Kendimi yalniz hissediyorum gelecek kaygisi beni tüketiyor nedendir?
Cevapla