Başkalarına gösterdiğin özeni, şefkati , iyi davranmanın ne kadarını kendine gösteriyorsun?

Kendine iyi davranmayı bilmiyoruz çoğumuz, başkasına gösterdiğimiz hoşgörü , nezaketi kendimizden esirgiyoruz. Bir başarısızlıkta " rezil oldum " diyoruz. yorulunca " yeterince güçlü değilim" diye kendimizi suçluyoruz. oysa tek eksiğimiz kendimize sarılmayı bilmemek. her zaman daha çok çaba değil , bazen biraz merhamet de iyileştirir insanı...

Başkalarına gösterdiğin özeni, şefkati , iyi davranmanın ne kadarını kendine gösteriyorsun?
Cevapla