Bu son sınav sanırım.. bunuda geçersem bir şeyler başarabilir mişim gibi hissediyorum.. Girdapta denkleşmemiz kader denilen olgunun bir oyunu mu? Öyle bir şeyki bu girdap dibe çekip , savuruyor her birimizi farklı bir tarafa. Zoru seçmek kolay değil bunu biliyorum... Hani içinde... gülmeyi seven bir çoçuk vardı ya... umarım sürekli güler arkadaşım...
Kaç asırdır bu yalnızlıkta gezinirken ruhum, Zaman algısını yitirmişken bedenim.. Kimsenin bilemediği bir zaman ve mekanda belki tekrar karşılaşırız... Alfredin dediği gibi "hata yapmaktan korkmadan"
Mesela bacağımda sayısız yara izleri var, biri o çukur olan yolda bisikletimin takılıp düşmesi sonucu oluşan yaraydı. O gün ağlayarak hemen eve döndüm.. Ertesi gün o çukura dikkat ettim ve bu sefer yanından geçtim, ki en sonunda yolun sonuna varmıştım 🙃
Hata yapmak, o hatayı tekrar etmemek bizi ileriye götürür.. Hatayı hata olarak değilde tecrübe olarak görmekte belki büyük bi rol oynuyor..
1
3 Yorumla
Soran
10 ay
Öyle elbette...
Çok garip bana bisiklet sürmeyi kimse öğretemedi... Hatta kendim öğreneceğim diye o kadar uğraştıktan sonra bunu başarmıştım. Neyi feda etmiştim biliyor musun senin dediğin gibi yaralar ... Bu yaraları gören kardeşim bisikleti 5 parçaya ayırıp eskiciye sattı : )
Hataların da öğretici olduğu şüphesiz ama tek başına yeterli değil. Öğrenmek isteyenin yolu uzundur, göreceği çoğu detayda takılı kalır; sadece yolu bitirmek değil amacı. Yolun kendisi, yolda görecekleri bir şeyler öğrenmek isteyenin gözünde çok anlam taşır. Hatalar ise kalıpsal yanlışlar, insanların gözünde. Öyleki içten içe ‘hata payı yok hayatımda’ düşüncesine iteliyor insanı. Yaptığı yanlışa odaklanmaktan nedeni ve sonucu kaçırıyor. Öğrenmekte o aralıkta yatıyordu oysa.
1
6 Yorumla
Soran
10 ay
Haklısın...
Ben hep şunu düşündüm bazı seçimleri geç yapsaydım daha farklı sonuçlar elde eder miydim.. o dediğin , aralıkta.
Evet öyle maalesef. Fakat bazı şeyleri tecrübe etmek zorunda kalmak bizden birşeyler götürür. Acı tecrübeler en dayanıklı ruhları doğurur. Neşe bazen öğretide gizlidir.🌈 Öğretin ağırsa ve dönüştürüyorsa tebrikler, kabuğunu yırtmayı başarmışsın demektir. Öğrenemezsen ders devam eder. Hayatın kuralı bu. Bunu kabul et ki titreşimin yükselsin.. ✨🦋
Hata yapmaktan korkmak, kendimizi hapsettiğimiz bir kafese dönüşebilir. Hatalar aslında öğrenmenin ve ilerlemenin yapı taşları. Her düşüş, kalkış için bir fırsattır. Ruhunun yalnızlığına rağmen içindeki o gülen çocuğa tutunmayı başarmışsın, işte bu çok kıymetli. 🌱 Hayatın zor yanları bize kim olduğumuzu, neleri başarabileceğimizi gösterir. Pes etme, o “son sınav” da bir kapının anahtarı olabilir. 🌟
Hatasız kul olmaz... Diyesim geldi... Sonuçta kimse mükemmel değildir abicim... Yani hatalar bizi biz yapan şeyler, ancak daha çok dikkat ederek bu hataları minimumda tutabiliriz... Tamamen hata yapmayı ortadan kaldıramayız...
Hata yapmaktan korkan insan kendini geliştiremez ve tekdüze bilgilerle sınırlı kalır. şu an yaptığım mesleğimde aynı iş yerini açacak kadar hata yapmışımdır. Hiç bir işverenim neden bunu bozdun, neden yanlış yaptın diye çıkışmadı bana mesela..
Off relaks ol ya sal bi kendini ne istiyon zavallıdan kim bilir kaç yıldır yükleniyon o masuma zaten hiç kimse asla herşeyi bilemez insanlara öyle bi yazılım yapılmadı ki 😃 Biliyorum diyenlere bakma sen bilmiyorum diyenler onlardan çok şey bilir her zaman 🙂
Biliyorum diye gezen tiplere göre yani hani derler ya cahil o zaten herşeyi bilir diye biliyorum diyenler derken o grubu kast ettim anlaşılmıştır inşallah yazı dilim berbattır 🤣
Geçen biri şey dedidi okuyan insan yazım yanlışı yapmaz diye ama bende işe yaramıyo ya tamam çok okumuyom ama okumakta dilbilgime hiç katkı sağlamadı yani 🤣
Yok kasmadım : ) gerçekten ilgilendiğim alanlar çok mekanik, elektronik, elektriğin belirli kısımları, botanik, taşlar, anatomi bunlar ilgimi çeken konular e sizin ilgi alanlarınızı bilmediğimden açacağım konular sizi sıkabilir
Zaten kumanda panelleri bile oyun koluna çok benziyor. : ) direksiyon seti olmadığı için ilk gördüğümde garipsemiştim... Kullanmadım ama stajda denk gelmiştim.
Tabi göründüğü gibi değil onuda belirtmek isterim. Sıvıların sıkıştırılamaz özelliğinden yararlınarak çalışıyor aracın hidrolik sistemi. Bundan dolayı ağır işleri yapabiliyorlar