Hayatta bir şeylerden ders almak için illa yaşanması mı gerek?

Selamlar herkese

bence hayır hayatta bazı şeylerden ders almak için bir şeyler yaşamamız o feleğin çemberinden geçmemiz gerekmiyor ''sen nereden bileceksin benim yerimde olsaydın sen ne anlarsın'' gibi cümleleri saçma bulurum hayat dersi almam için senin ya da bir başkasının yaşadığını yaşamış olmam mı gerekiyor illa başkalarından gördüğüm şeyler yeterli olmaz mı? Olur

Hayatta bir şeylerden ders almak için illa yaşanması mı gerek?
Cevapla