aşırı dolu kafam yoruldum artık
ne iyi gelir sizce komik bi anısı olan var mıııııı
ne iyi gelir sizce komik bi anısı olan var mıııııı
Hayır kız bir tavsiye veren olur mu acaba diye soru yazmış , abazalar boş trolcüler dolmuş ya. Canım komik hikayem yok aklıma şu an gelmedi ama benim de dolu. Ben telefonu bırakıp sessiz oturmakta ve yazı yazmaktan buluyorum. Bir de mümkünse ağlayıp içimi döküyorum yoksa olmuyor.
Tolgshow gibi komedi programları izle iyi hissedersin
vallah öyle ya
teşekkürler hayatım umarım sen de iyi olursun
Morali bozuk birine iyi gelmek, önce dinlemekle başlar. Eğer biri sana derdini açmaya hazırsa, en iyisi sessizce onu dinlemek ve anladığını hissettirmektir. Birlikte güzel bir anıyı hatırlamak ya da komik bir hikaye anlatmak harika olabilir. Benim komik anılarımdan biri; bir gün parkta otururken yanlışlıkla bir kedinin yemediği sandviçimi ona uzattığımı fark ettim, o ifadeyi görmeliydin! 😂
Ya da çıkıp biraz temiz hava almak, hareket etmek iyi bir çözüm olabilir. İnsan bazen sadece basit bir tebessüme ihtiyaç duyar. 🫶
Cevap
14Cevap

Bu tablonun altındaki gizemi çözebilirsin?
Konuşturarak konuşarak moralim bozuk olduğu konunun üstüne dizerek fikir vererek birçok seçenek var önemli olan konuşabileceğim birisine bulabilmek
konuşmak iyi gelmez ki
kafa dağılsın sadece
Tam tersine konuşmak iyi gelir önemli olan seni anlayan karşımıza iki adam o zaten alır senin moralini merak etme
Komiklik falan şu an sana iyi gelmez
Moral bozukluğu varsa yaşa dibine kadar her zaman nasip olmaz
neyi yaşican anlamadım
moral bozukluğunu mu
Bana gelen gider kendini bir yerden atar o derece kötüyüm bitigim ben de
Komik bi ani da işe yaramıyor o sneinle devam ediyor ve gitmiyor maalesef ve kimse senin be durumda olduğunu anlamıyor tek yalnız hissediyorsun kendini
şu an içimden geçenler
ne yapıyorsun peki ne iyi geliyor
Ben kendime bile iyi gelmiyorum başkasına nasıl geleyim
neyin var ki
Bilmem ahhaaha genel kötüyüm
neden ya sebebin yoksa kötü olma değmez
Bazen oluyorum işte psikolojik 🫠
Bunun en güzel panzehiri zevk gecesi
yok öyle biri hayatımda
ayrıca erkeklerin aklı neden hep böyle şeylere çalışır sadece
Hep öyle şeylere çalışmıyor morali yerine getiriyor. Ne iş yapıyosun?
Çay kurabiye ikram ederdim
sahil yürüyüşü her moralsizliğe iyi gelir
Ben gelmem iyi kimseye sanırım
Bende şu an aynı psikolojideyim ya 🥲
neden ki
Biraz ailevi azcık ekonomik
tanıdık geldi bi arkadaştan
o musun acaba
Daha önce burada anlattığımı sanmıyorum değilim herhalde ndnd
Sen neden bu kafadadın peki
uzun mesele
eski halime geri dönebilmek için neler yapmazdım
Bazen eskileri özlüyor insanda artık geçmiş geçmişte kaldı işte her zamsn öne bakmak lazım
Şebeklik mi yapacağız
lütfen yapsana
Sevgilime yaparım sadece, sana uyarsa okey
En komikleri bende anilarin
Ohoo anı doluyum :D
bu yaşa kadar anı dolmuştur tabi
Şarkı aç ağla
Aniyla olmaz hayal ederek bask yerlere gidebiliriz
Gelmem
Ben gelirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?