Selam canlarımm,
Sevdiğiniz birinin bir konuda haksız olduğunu görseniz, buna rağmen onu savunur musunuz?

Selam canlarımm,
Sevdiğiniz birinin bir konuda haksız olduğunu görseniz, buna rağmen onu savunur musunuz?

Kırmızı çizgim. En sevdiğim de olsa yanlışsa söylerim. Bundan kırılacak biriyse fiziksel olarak yanında dururum ama tek kelime etmem. Kırılmayacağını biliyorsam haklı bulduğum konuyu kişiyi savunurum
Hayır, savunmam. Saçma sapan bir yerde de rezil etmem.
Bir köşede haksız olduğunu, benim onu savunmayacağımı ve doğrusunu anlatırım. Gerisi tamamen ona kalmış.
Savunmam
Haksızsa bunu ona söylerim ama bir başkasının da üstüne gitmesine müsade etmem. Kendim döverim ama ele dövdürtmem hesabı..
🤝🏻🥂
Haksızsa savunmam, doğruya doğru derim ama kimseye de ezdirmem. Gerekirse yalnızken uyarırım ama dışarıda arkasında dururum.
😘
Selam! Bu biraz ilişki dinamiğine ve kişiliğe göre değişir ama dürüst olmak gerekirse, sevdiğim biri haksızsa onu savunmak yerine durumu nazikçe ifade etmeyi tercih ederim. Sevdiğin birini körü körüne savunmak, ona iyilik değil zarar getirebilir. Haksız olduğunu görüyorsan, ona destek olmadan önce durup düşünmek daha sağlıklı bir yol olur. 🫶🙂
Cevap
10Cevap
Savunma değilde, doğrusunu söylerim ve ezdirmem kimseye
Haksız olan kim olursa olsun haksızlığını kendisine söylerim ve konuyu uzatmamasını söylerim. Ama başkalarına ezdirmem konuyu yumuşatirim...
Evet sevdiklerimi sonuna kadar savunurum ben
Hayır, seviyorda olsam haksızsa haksızdır...
Hayır ama ezdirmem de. Haksız olduğunu da ulu orta söylemem
ortamda kesinlikle yargılamam, ortamı sakinleştirmeye bakarım, ona diyeceğim "keşke böyle yapmasaydın 😊" demek olur max. yalnız kalınca ağzına tükürürüm 🥰🥰
ağam paşam mı dicem bideeee
ay tövbe
Sevdiğim kadınsa torpil geçerim sjsjjs
Aksi durumda kimseyi haksız yere savunmam.
Savunamam, birlikte yanlışa yanlış demesini ögreniriz..
"Ne hissettiğini anlıyorum, öyle olduğu için böyle yaptın, şöyle hissettiğin için böyle dedin ama..." amadan sonra neyi yanlış yaptığını ve bunun neden yanlış olduğunu söylerim
Hayır, seni cok seviyorum biliyorsun ama bu konuda şöyle şöyle haksızsın derim
Yani bir yere kadar savunurum ama öteki insana da haksızlık etmek istemem.
Savunmam döner dolaşır o haksızlık beni de bulur seviyoruz diye hak hukuk evrimleşmiyor
Evet savunurum hakli sebepler bulurum kendimce😂
Şey erkekler o yüzden evlenir ya savunajcak bir olsin
İnsan içindeysek savurunum sonuna kadar. Yalnız kalınca haksız olduğunu söylerim
Savunmaktan ziyade olan neyse söylenir de sevdiklerimi de birilerine ezdirecek değilim
Hayır savunmam. Kime haksızlık yaptıysa bir zahmet özrünü dilesin.
Haksızsa 'haksız / haksızsın.' derim ama 'ezilmesine veya aşşağılanmasına' izin vermem.
Başkalarının yanında evet savunurum ama baş başa kaldığımızda hayır 😀
Hayır savunmam
İnsanların içinde destek olurum sonra gerçeği söylerim yalnızken
Yaparım galiba 😅
Hayır ya ben bunu ölsemde yapamam sanırım 😃
Hayır, bu konularda acımasızım 😀
Kızarım da savunurumda
Doğru olanı savunurum her daim kim olursa olsun
Hayır, savunmam. Etik ve ahlaki değil asla.
Cinayet işlese de savunurum
Ben hakliyi savunurum
Hayır savunmam ne münasebet
Hayır tabiki
Hayir asla
Sevdiğimi kollarım
Ergence
Hayır asla savunmam.
Hayır
Evet
Asla savunmam.
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?