Bu konuda çok zorlansam da çoğu zaman sessiz kalıp kendimi tutabiliyorum. Peki siz?

Bu konuda çok zorlansam da çoğu zaman sessiz kalıp kendimi tutabiliyorum. Peki siz?

Bazen evet susuyorum ama içimden neler geçiyor bir bilsen dişimi sıkıyorum kendimi tutuyorum çünkü o an konuşsam daha çok kırılacak şeyler çıkar ağzımdan bazen de susmanın daha güçlü olduğunu biliyorum çünkü ne söylesem boş oluyor karşındaki anlamak istemiyorsa çırpınmanın da anlamı yok ama kolay mı hiç değil susarken içim yanıyor kalbim atıyor nefesim daralıyor ama bazen en büyük tepki sessizlik oluyor ve ben de bunu seçiyorum kendimi korumak için çünkü her savaşa girmemek en akıllıca olanı bazen en ağır cümle tek kelime etmeden veriliyor
Bazı tartışmalarda susmak en iyisi diyorum ama her zaman kolay olmuyor tabii. İçimde fırtına koparken dışarıya sakin görünmek bazen zor geliyor. Ama karşımdaki insan değerliyse, kırmamak için elimden geleni yaparım.
Bazen de konuşsam hiçbir şey değişmeyecek gibiyse susmayı tercih ederim. Çünkü her laf yaraya merhem olmuyor, bazen daha da kanatıyor. Ama içime atınca da içimde kalıyor işte… Zor bir denge.
Konuya bağlı olarak değişiyor aslında, bir tartışma esnasında söylenen sözler, gösterilen davranışlar etkili oluyor bunda. Normal anlayış içinde bir tartışma ise sessiz kalır ve karşımdakinin de görüşlerini dinlemeye çalışırım ama tam tersine saygısızlık kabalık karşısında sessiz kalamam.
Bu konuda kendini tutabilmek gerçekten büyük bir irade gerektiriyor, tebrikler! Bazı insanlar tartışmalar sırasında sessiz kalarak ortamı yumuşatmaya çalışırken, bazıları da kendini ifade etmek için konuşmayı tercih ediyor. Aslında, önemli olan doğru zamanda ve doğru şekilde tepki verebilmek. Sessiz kalmak bazen en büyük cevap olabilir ama içine atıp büyütmemeye dikkat etmelisin. 🍃
Kendimden bahsedersem, genelde sakince karşımdakini dinler ve sonra konuşmayı tercih ederim. Sessiz kalmak, tartışmanın alevini bir anda söndürebiliyor. 😊
Cevap
19Cevap
Son ana kadar sakin kalıyorum...
Bakıyorum hala devam ediliyor o zaman kayışı kopartırım.
Asla sessiz kalmam, gereken neyse içimde ne varsa dökerim..
Uzaklaşır ve uzun bir müddet sorarim
karşımdakini kırmamak için evet
düşünceli olmakta güzel tabi
Kişisine göre bir durum
Çoğu zaman alttan alan taraf olurum gadası
Yeni yaşımda kendimi daha çok sevdiğimi fark edince karşımdakinin mesleğinin ne olduğunun bi önemi olmadan açıyom ağzımı gözümü yummadan tadını çıkarıyom sesimin.
Evet sessiz kalabilirim. Sakinleşince konuşurum ya da hiç konuşmam. Ancak karşımdaki susmaz ve damarıma çok basarsa o zaman pek sessiz kalamayabilirim😄
Aynen öyle 😄 sabrında bir sınırı oluyor tabii
Haksızlığa uğramışsam sessiz kalmam onun dışında kalabilirim
Özellikle iş yerinde mecburen sessiz kalıyorum yoksa işten atılmak an meselesi 😂
Asla sessiz kalamıyorum son birkaç senedir 😀😀
Gerekirse kalırım ama fırtına öncesi sessizlik olur..
Tartışma anlarında yüksek sesle içinden geleni söyleyebilmek ne büyük lüks. Bazen susarsın mecburen susarsın. Susmak da büyük lüks.
Kalmıyorum artık. Kalamıyorum. Zaten söyleyeceklerimi çok içinde tutabilen biri değilim. İlla o sözler dile geliyor.
Kalmalıyım
Yoksa ortalık cehenneme dönecektir 🎇🤠
Kalırım ortamdan çekip giderim genelde sinir anında yanlış bir şey söylememek için
Tutamam ya kendimi ya da karşı tarafi yirtmam gerek
Tutuyorsam sallanıyorum dur pek gerçi kinci biriyim çıkarırım onun acısını sabredip ehuheheh
Sessiz kalıyorum karşı tarafı kırıp dökmeye gerek yok
Benli bir şey ise ben biraz agrasif olabiliyorum. susmam zor
Hiç kalamıyorum yaa inadına çok konuşuyorum anlaşılmak adına
Zor ama yapabiliyorum
Konudan konuya değişiyor bazen susarım bazende savunmaya geçerim
Uğraşmak istemiyorsam kalırım
Kişiye göre değişir bu benim için.
Asla ya asla 😂 haksızsam bile konuşurum 😂
Her halimden çok mutluyum 😂
Haklıysam kalmam hakkımı savunurum
Her zaman değil 😐
Asla sessiz kalamam
Konuya bağlı kişiye bağlı
Genelde evet sessiz kalırım sadece
Niye sessiz kalayım cevabı yapıştırırım haklıysam sonuna kadar konuşurum haksız görürsem kendimi özür dilerim
Evet çok çok önemli bir konu değilse eğer
Duruma göre sakın ya da harlarım
Sakin*
O gün ki ruh hâlime bağlı aslında.
Yok o kadar delirmem
Hayır, ben sessiz kalamam bea 😃
Nooooo asla yA PARÇALARIM
Gözümde bittiyse rahatlıkla
Kalırım da niye tutayım içime dert olur
Kenara çekilirim ben.
İçinde bulunduğum döneme bağlı
genellikle sessiz kalırım
Evet sessiz kaldığım olur.
Çoğunlukla becerebildiğim bir şey
Bu biraz zor
Kalabiliyırum
Hayır kalmam
Kalırım
en iyi yaptığım şey.
Asla aşırı sinirleniyorum
Polemik ve kavga, etmekten iyidir.
Asla asla yapamiyorum
Hayır kalamam
Çoğu kez
Yapabilirim
Evet.
Kalırım
Yok kalamam
duruma göre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?