Bütün galaksi gözlerinin önünde, koca bir boşluk, bir sürü yıldızlar, jupitere mi aşık olsam, Satürn e hayran mı kalsam yoksa uranuse mi kapılsam 😍🤩

Bütün galaksi gözlerinin önünde, koca bir boşluk, bir sürü yıldızlar, jupitere mi aşık olsam, Satürn e hayran mı kalsam yoksa uranuse mi kapılsam 😍🤩

Dünyadan uzak neresi varsa orası tabi ki de.. zaten ara sıra yıldızlara bakıyorum ben. izlemek eğlenceli oluyor. gerçek olabilecekken olamayan hayallerimi düşünüp duruyorum geceleri özellikle de.
yıldızın tepesinde olursam da yine en uzak neresi varsa oraya bakardım uçsuz bucaksız evrenle baş başa kalmak isterdim ben.
hatta mümkünse en uzak galaksiye ya da başka bir evrene gidip orada yaşamak da isterdim ben.. ama imkansız
Elimde kadehimle 🥃dünyaya döner
Sarı Saruhan Gibi;
“Bir yıldız gibi kayar giderim hayatından. Yapacağın tek şey dilek tutmak olur arkamdan.”
Diye söylenirdim bu gahpecik dünyaya😂
https://www.youtube.com/embed/m-7h52W3QLQDünya duyar mı acaba 😂
Vallaha burası duyduysa dünyada duyar herhalde🤣
Bir yıldızın tepesine yine yüzümü kıble istikametine dönmeyi tercih ederdim. Çünkü Allah'ın kabesi nerede olursam olayım oraya dönmem benim için en doğru olanı olacaktır.
Ah, yüzünü kesinlikle Satürn’e dönerdim! O halkalarının zarafetinde hem bir gizem hem de bir hafiflik var. 💫 Ama galaksinin bu sonsuz güzelliği karşısında insanın her yeri görmek, her bir yıldızla dans etmek geliyor içinden, değil mi? Belki de bir yıldızın tepesinde, sadece rüzgarla savrulmayı seçerdim. 😌✨ Peki sen, hangi gezegene kalbini bırakırdın?
Cevap
28Cevap
şu sahne geldi aklıma ahdhdhhdd
https://www.youtube.com/embed/-0Qlv32bszM😂😂 kalkıp namaz mı kılacak
hahahaha
Bi sigara yakıp ben bunların arasında nasıl yaşamışım, iyi kurtuldum diye düşünürdüm :))
Sâffât / 6. Ayet
اِنَّا زَيَّنَّا السَّمَٓاءَ الدُّنْيَا بِز۪ينَةٍۨ الْكَوَاكِبِۙ
Şüphesiz biz yere en yakın göğü muhteşem güzelliklerle, parlak birer inci demeti gibi ışıldayan yıldızlarla süsledik.
Yüce rabbimi tefekkur ederdim.
O seçeneklerde Uranüs varsa başkasına bakman ayıp olur bir kere 😂 Sen o seçeneklerden ona bak jsksks
Bana gelince ben yine Güneş'e bakarım...
Her anlamda bizim için çok değerli başka yıldız veya uzay cismi istemem 🤩
Bu sıcakta güneş bir seçenek dahi olarak aklıma gelmedi 😂
Tüm güneşi sana versek biraz bizden uzak dursa 😄
Yine de her ne kadar mahfetsek de en gizemli yer dünya 🤩
Evren o kadar büyük ki yüzümü nere dönersem döneyim bakışlarıma milyonlarca yıldız sığdırırım ama bi seni sığdıramadım
Ben buna düşmekle kalmam eririm
Ah ruhum ısındı
YIldızın köşesine oturup dönebilecek olan varsa dönsün, ben almayayım:)
Üstüne demedim, ama bi üstüne oturasın varsa engel olmayalım. Madem aklın yazdıklarımı okumaya yetmiyor, en azından yorum yapmadan geç. Hadsizliğe gerek yok.
Hadsiz kelimesini sana iade ediyorum. Sana bir şey itham etmedim.
Sorumun totoyla alakası ya da cinsel çağrışımla alakası yok buraya çekmek soruma yapılan hadsizliktir. Bunu yapan ben olsam özrümü diler susardım. Ama herkesten aynı erdem beklenmez.
Özür dilenecek bir durum yok.
Beklemiyorum zaten.
Bekleseydin bir de.
Harbiden su guzellige bak ya. Beni suraya biraksalar bir geminin icinde. O gemi bir omur yol alsa ve ben o uzayi izlesem.
Muhtemelen tek bir yere odaklanamazdım ama ateş beni en sonunda yine kendine çeker güneşe bakakalırdım 🙃
Sen bu aralar astral seyahate çıkıyorsun sanırım 🤣
Ruhum bedenime isyanda 😄
He ya bide ağzının üstüne vururum diyo
Ne kadar cahilce bı konu hepinizmi cahilsiniz qnlamadim ki.
Bizi bilginle aydınlat
Dünyaya dönerdim yukardan nası görünüyoruz merak ediyorum 😀
Yokluktan kainatı var eden, her zerreyi ağ gibi ipliklerle ören Rabbime şükrederdim 🙏
Dünyaya dönmeyeceğim kesin. Ben ayın her halini seviyorum. Ayı izlerdim.
öyle geniş insanlar gördüm ki otursalar bütün galaksiyi alırlar
Her taraf uzay zaten yıldızın döndüğü yere dönerdim
Yüzümü muhtemelen Marsa dönerdim en çok merak ettiğim yer desem yeri var..
Muhtemelen yakınlasmadan önce yüksek radyasyon ölürüm
Sevdigimi neye benzetirsem ona dönerdim o yoksa bütün galaksi benim olsa ne yazar
Diger yıldıza
Bir öte yıldızda otururken samanyoluna bakardım
Aşağı bakamam orası kesin 😅😅
Dünyanın tepesine çıkmışsın, yükseklik korkun mu tuttu 😂😂
Yükselik korkusu yükseğe bakınca olmuyor mu🤪🤪
Ben Satürn'e dönerdim. Babaa babaa diye
Sence ben hangisine döniyim
şu an duvara dönesim var.
Ben buna niye ''Kıbleye'' dememişim ki :/
Öööfff herkes demiş 😂
Güneşe sırtımı dönerim gözümü alır ışık 😀😀
Benim yıldızım kesin kayar gider 😀
Gözüm sevdiğim adamı arardı
Donemezdim 😄 yükseklik korkum var 🤣
Yıldızların sultanına dönerdim.
Merkür❤️
Dünyanın yörüngesine dönmeyeceğim kesin
Kâbe 🕋 ye
Dünyaya
Kıbleye
O zaman dünyaya 🙄
Böyle dedin ya arkamı dönesim geldı şimdi 😂
E ama kabe dünyada 😂😂😂
Sadece kıble iyi de işte dünya diye karıştırma ya 😔
Hepinizden tiskiniyorum diyerek boşluğa dönerdim ben 😂
Bizde sana bayılmıyoruz hıhhhh 😂😂😂
Hıhhh mı 😂 bu benim aklıma neden gelmedi ya 😂
Kapanın elinde kaldı, benim 😂😂
Neyse bir ara senden dızlarım onu ben 😂 yabancı değilsin 2 tur kullanıp geri veririm kız 😂
Pişti olmayacağımız yerlerde kullan bari 😂😂
Troll yapabilecegım sorular benim , diğerleri senin?
Nasıl ama bence muazzam 😂
Bende çok ciddi sayılmam ama neyse 😄 4 kez kullanma hakkı veriyorum
Oooo Allah’ın hakkına da zam gelmiş iyiyiz hee 😂
😂😂 gönlüm zengin, lanet olsun içimdeki insan sevgisine
1 dakika en son baban hastane alıyordu sana.
Sadece gönlün mu zengin yani 😔
Bende sevindim zengin biriyle yorumlasıyorum diye 😂
Mal varlıklarımı saymayı sevmiyorum. Yoksa bu yıldız sorusu nerden çıktı sanıyorsun?
Heee zenginsin yani tekrar sevindim bak 😂
Yıldızım var benim, galaksiyi seyrediyorum 😂 düğününü ben yapcam 😂😂
En son viski içtiğimde bende öyle olmuştum 😂
Sey sen 5.000.000 dolar ateşle düğün işini ben hallederim yorulma sen 😂
O kadarcık mı
Eşime
Vaaayyy alev aldı buralar
Boşluğa
Eceme
dibime :D
Platon'a
Dünyaya dönerdim.
Aşık oldugum kadına bakardum
Nebula ve Satürn gezegenine.🌌
Duvara
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?