Normalleştirmek Nedir, Ve Normalleştirmek Sizce İyi mi Yoksa Kötü mü?

Anlamadığım bir şey var, normalleştirmek İyi yani varken, neden "normalleştirmeyin, iyi değil ve zararlı" diye kötü yanı olduğunu söylüyorlar anlamadım? Normalleştirmek sizce iyi mi yoksa kötü mü? lütfen nedenleri cevap yazmaktan çekinmeyin, ve lütfen cevaplarda ünlem işareti, agresif ve olumsuz yazmayın, iyi günler!

Normalleştirmek İyi bir şey, sorun değil
Normalleştirmek Kötü bir şey, zararlı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Normalleştirmek Nedir, Ve Normalleştirmek Sizce İyi mi Yoksa Kötü mü?
Cevapla