Kişiliğin oluşumunda ailenin mi yoksa çevrenin mi etkisi daha büyüktür?

Kişiliğin oluşumunda ailenin mi yoksa çevrenin mi etkisi daha büyüktür?

•Günün alıntısı

"En büyük günahın, bir hiç uğruna kendine ihanet etmen ve kendini yok etmendir."

~Suç ve Ceza🍀

Güncellemeler
10 ay
Bu konuyla ilgilenen varsa "Köpek Gibi Büyütülmüş Çocuk" kitabını önerebilirim🌸
Kişiliğin oluşumunda ailenin mi yoksa çevrenin mi etkisi daha büyüktür?
Cevapla