Çocuğun karakter oluşumunda en büyük etken aile mi çevre mi?

Merhabalar ,
Çocuğun karakter oluşumda aile mi çevre mi daha etkili rol oynar? kişiliğimiz nasıl bizim kişiliğimiz olarak aldırabileceğimiz bir konuma sahip olur?

Aslında klasik bir soru gibi ancak sizlere sormak istediğim bizi gerçekten biz yapan kim? Akıl bari olduktan sonra kendi irademiz ile neye ya da nelere yönelimde bulunduk?

Peki ben karakterimden ödün vermem diyen arkadaşlar sizin karakteriniz nasıl oluştu? Yani tabi kendi kararlarınızladır fakat bence diye başladığınız konularda nerden nasıl sonuca vardınız? Aile olmazsa olmazlarımızdan fakat çevre de hayatımıza müdahil olmuyor değil.

Peki ya sizce hangisi?

İyi Günler ❤
Aile
Çevre
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Çocuğun karakter oluşumunda en büyük etken aile mi çevre mi?
Cevapla