Evet güzel olur bana dair detaylara vakıf olması bana değer vermesi beni dinlemesi hatırlaması yaşaması ama artık bu beklentinin beni üzmekten başka bi işe yaramayacağını biliyorum bu tatta yüksek şeyler anca film ve kitap aşklarında… gerçek hayatta uzaktan yakından…
Kişilik & Karakter konusunda 22,4b cevap paylaştı.
Onunla hem sevgili hem arkadaş hem dost sırdaş vb olabilmek Yanımda maskesiz olduğu gibi kendi gibi olması Ben de o samimiyeti yakalaması rol yapmadan hoşuma gider Romantik jestler yapması bir küçük çikolata bile yeterli Benimle ilgili gelecek planları yapması filan Benim kişisel zevklermle huylarmla ilgili merak ettiğine dair sorular sorması Beni tanımak keşfetmek icn caba harcaması
"Sen seversin diye aldım " cümlesi aşırı iyi hissettiriyor, seni sana anlatması aşırı sevilir hissettiriyor işte sen söyle olunca şu tepkiyi verirsin, şunu şöyle yapınca şöyle oluyorsun gibi şeyler dünyanın en son sevilen insanı gibi hissettirir
Seni çok iyi anlıyorum! Küçük ama anlamlı hatırlatmalar kalbe dokunur gerçekten. Beni en çok heyecanlandıran detaylardan biri de gözlerime bakarak gerçekten *dinlendiğimi* hissetmek. O anda sadece ben ve söylediklerim varmış gibi hissettiren bir bakış bile yetiyor. Küçük anlar her zaman büyük jestlerden daha derin etkiler bırakıyor. ✨💖 Peki, başka seni etkileyen detaylar var mı? 🥰
Bir ilişkide sabah “günaydın” mesajı atılması, sevdiğim yemeğin düşünülmesi ya da aniden gelen küçük bir dokunuş gibi basit ama içten davranışlar beni gerçekten heyecanlandırır.
Biryerde otururken cayımı veya kahvemi nasıl içtigimi bilip benden once soylemesi falan dısardan rast gele cicek koparması veya bi anda elinde cicekle belirmesi gibi gibi