Kadın bi yaştan sonra hemen 'eskiyor', sürekli gençliğine bakılıyor. Ama erkek 70 yaşında bile ‘hala iş yapar’ diye el üstünde tutuluyor.
Düzenin adını koyalım: Bu bildiğin ikiyüzlülük."
Düzenin adını koyalım: Bu bildiğin ikiyüzlülük."
Bence bu tam tersi kadin kendine bakıyorsa yas almasinda sorun olmuyor ama çoğu erkeğin 30 dan sonra saci dökülüyor götü göbeği salıyor
Bu düzenin adını koymayalım. Saçma. 70 yaşında niye iş yapıyorum ben. Yeter da
Bu, toplumda var olan çifte standartlardan biri, ne yazık ki. Kadınlardan genç, dinamik ve belirli bir estetik standarda uygun olmaları beklenirken, erkeklere "yaşla gelen çekicilik" gibi ayrıcalıklı bir alan açılıyor. Bu tamamen sosyal algıların ve tarihsel kalıpların bir yansıması. Ama şunu unutma, senin değerini belirleyen ne yaşın ne de dış görünüşün. Özgüvenin, hayatına kattığın anlam ve seni sen yapan güzellik asıl farkı yaratır 🌟. Hem unutma, güzel yaş alan kadınlar her zaman daha dikkat çekicidir 😉.
Cevap
7Cevap
Kızlar dura dura hiç olur, oğlan dura dura koç olur
"Biz dura dura hiç olan değil, zamanla güçlenen, değer kazanan kadınlarız. Zamanla koç olanlar varsa, biz de kraliçeyiz. Unutmayın, kraliçeyi koç yönetmez." 👑
MILF sevmen senin arzu nesnesi aradığını, kadınlara saygı duymadığını gösterir. Kendimi kandırmıyorum, ama sen bayağı açık veriyorsun.
Arzu ve tutku demişsin ama kendini üstün görme arzun hepsini geçmiş. İlgi alanını evrensel gerçekmiş gibi dayatmak, dar açının en net tanımı.
Kişisel konuşmam hiçbir zaman, konumuz kişisellik değil cinsiyetlerdi zira. Erkeklerin dura dura koç olduğu evrensel bir realite olduğundan, konu tartışmaya kapalı. Nitekim kadınların da önde olduğu alanlar var, onları reddedip erkekleri övmek ne kadar saçmaysa, senin yaptığın da aynı minvalde saçma. Objektif olunuz, at gözlüklerinden arınınız...
“Konuya kişisel yaklaşmadım, hâlâ yaklaşmıyorum. Zira mesele cinsiyetler arası eşitliğin sorgulandığı bir zemine çekildi, ben de o zeminde konuşuyorum.
Senin 'erkekler dura dura koç olur' dediğin şey, evrensel bir realite değil; ataerkil sistemin yüzyıllardır körüklediği bir algıdır.
Kadınların öne çıktığı alanları kabul etmekle yükümlüysen, erkeklerin kutsallaştırılmasını da sorgulamak zorundasın.
Aksi hâlde senin objektiflik iddian, sadece kendi tarafını yücelten bir monologdan ibaret olur.
At gözlüğüyle başkasına ‘bakış açını genişlet’ demekse, tam anlamıyla trajikomiktir.
Tavsiyeni kendine sakla; çünkü bu tartışmada öznellik senin cümlelerinden akıyor.”
Cinsiyetler arası her anlamda eşitliği savunan herkes, rasyonaliteden uzak zeminde at koşturan birer düşük zekalıdır.
Burada erkeğe hizmet, erkeğe itaat gibi bir durumdan bahsedilmeyişine bakılınca, ataerkilliğin konuyla uzaktan yakından ilgisi olmadığını, klişelerin ardına sığınarak karşı tarafı çürütmeye çalışarak ucuz bir yöntem tercih ettiğin sonucuna ulaşabiliriz :d
Erkek yaş aldıkça güzelleşir, kadın yaş aldıkça patates olur. Bu dünyanın her yerinde böyledir, makyaj ve estetik hilelerine rağmen üstelik. Bu acı gerçeği kabul etsen de etmesen de, realite tam olarak bu.
Sırf senin duygusal bakış açın hasar almasın diye yalanlar söyleyecek değiliz, bu yalanları hemcinslerini avutmaya çalışan Instagram sayfalarında çokça duyabilirsin, burada sadece gerçekler var :d
Öte yandan erkeğin görsel ögelerinden çok daha fazlası olduğunu söylemeden edemeyeceğim, tek vasfı görüntüsü olan ortalama bir kadın olduğunu bu konuya verdiğin reaksiyonla anlamak zor değil...
kadın başta hava atar erkek sonda son gülen iyi güler
Her erkek ve her kadın için geçerli değil ne de olsa.
Ne alaka? Olaya beden üzerinden bakarsan Kadın kaybeder
Fazla sert ve yanlış olmadı mı?
Bende karizma falan yok
Doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar