30 yaş üzeri erkeğin değerinin artıp, kadının azalması? Bakış açısı ataerkilliğin sonucu değil mi?

Bu dünya geneli toplumda oluşturulmuş bir algı hatta kore vb ülkelerdede yaygın. (Kaynak olarak video ekliycem)

30 unda kadınlar bence bu sebeple yaşları ile barışmakta zorluk çekiyor. Sanki kadın olmak iyi değilmiş gibi lanse ediliyor. Yetişkin olmayı kabullenmek bir nevi toplum damgalarına merhaba demek gibi. Genç kalma kaygıları, yaşını benimseyememe gibi duygu durumlarında ana faktörlerden biri ataerkil sistem dayatmalarıdır.
Zira sistem onlara bunu dayatıyor. Erkek olunca erkekliğin zirvesi, kadına gelince evde kalmış, buruşmuş, değersizleşmiş bakış açısı var.

30 yaş üzeri erkeğin değerinin artıp, kadının azalması? Bakış açısı ataerkilliğin sonucu değil mi?
Cevapla