Kadınların yaşlanması neden anormal geliyor da erkek yaşlanınca karizmatik oluyor?

The Substance filminin incelemesine baktım da gerçekten de erkeğin yaşı önemsiz ama kadın otuzdan itibaren yokuş aşağı oluyor (!). İnsanlar kadının yaşlanınca saçını boyatmamasını bile eleştiriyor ama erkekte böyle bir şey yok. Erkek elli yaş küçük kadınla olsa da tepki alsa da kadının erkekten üç yaş büyük olması abartılı karşılanıyor.

Kadınların yaşlanması neden anormal geliyor da erkek yaşlanınca karizmatik oluyor?
Cevapla