Karşı cins biriyle iletişim kurmak çok daha kolay ve de sağduyulu yaklaşarak sizinle sohbet ediyor dinliyor görüşünü beyan ediyor sağlıklı bir iletişim kurulduğunu düşünüyorum. Hem gençlerinden de çok değerli arkadaşlarım dostlarım elbette ki var ama karşı cinsle konuştuğum rahatlığı kendi hem cinslerimde bulamıyorum. Rahatlıktan kastım da düşünce ve mantalite yönünden.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
yaşamadım hic
Karşı cins biriyle iletişim kurmak çok daha kolay ve de sağduyulu yaklaşarak sizinle sohbet ediyor dinliyor görüşünü beyan ediyor sağlıklı bir iletişim kurulduğunu düşünüyorum. Hem gençlerinden de çok değerli arkadaşlarım dostlarım elbette ki var ama karşı cinsle konuştuğum rahatlığı kendi hem cinslerimde bulamıyorum. Rahatlıktan kastım da düşünce ve mantalite yönünden.
hemcinsle ilişki yapacak değiliz
Cinsel ilişki olarak düşünmemiştim aslında ama onu da yapanlar var.
haha
Yani ben sohbet, birlikte iyi vakit geçirme, rahat hissetme, eğlence gibi düşünmüştüm aslında…
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!