Kaybetmekten korktuklarına sahip misin ki?

Sevdiklerimi ve sevgilerini kaybetmek istemem diyoruz ya. Ya zaten sahip değilsek?

Yanıbaşımızda olsalar da neden bu denli ikna olduk ki onlara sahip olduğumuz fikrine? Aslında burada, bu dünyada hiçbir şeye, hiçbir yere ait değiliz.

Kaybedecek bir şeyimiz de yok aslında bu yüzden. Cesur hissettin dimi kendini, belki özgür?

Oysa hepimiz ölüyüz
Oysa hepimiz ölüyüz

Sanatçı: Stefan Koidl

Kaybetmekten korktuklarına sahip misin ki?
Cevapla