Gerçek aşk olduğu gibi kabullenmek mi, yoksa değişip büyüyebilmek mi?

Selam canlar,

Her ilişkinin evreleri vardır. Giriş, gelişme ve sonuç şeklinde ele alırsak, sonuç kısmı ya ayrılıktır ya da hayatları birleştirmektir. Ancak bu süreçte bir çok konuda fikir ayrılıklarına düşülebilir.

Bu fikir ayrılıklarında sevdiğiniz insanı olduğu gibi kabul eder misiniz? Yoksa sizinle aynı fikirde olması için uyum sağlamak adına değişir misiniz?

Gerçek aşk olduğu gibi kabullenmek mi, yoksa değişip büyüyebilmek mi?
Gerçek aşk olduğu gibi kabullenmek mi, yoksa değişip büyüyebilmek mi?
Cevapla