Bazen odamızdan mutfağa, salondan odamıza bir şey almak veya yapmak için giderken ne yaptığımızı unuturken buluruz kendimizi.
Doorway effect ( kapı eşiği etkisi) olarak tanımlanan bu durum, beynimizin aslında işlevini gerektiği gibi yaptığının göstergesidir.

Yeni bir ortama geçince adapte olma sürecinde kısa süreli bellek yitimi olarak tanımlanır bu durum.
Diğer bir tanımlama ise bilgisayarda aynı anda çok sayıda sekme açıp aralarında gezinme olarak da yapılmıştır.
Bu aslında hiç endişe edilmemesi gereken bir durumdur.
Bu tip şeyler yaşarken önüne geçmek için hatırlatıcı bir nesneyi yanında bulundurmak önerilir.
Benim kendi çözüm yolum başladığım noktaya dönüp " ne yapmak için gitmiştim? " diye kendime sormak oluyor.
Peki sizin bu konuda ne tür deneyim ve öneriniz var? @kafiyekırığı dostumla deneyim ve önerilerinizi merakla bekliyoruz 🥳
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer