İnsanları hayatına almak mı daha zor yoksa çıkarmak mı?

Çünkü birini hayatına alırken umutla yaklaşıyorsun, belki güzel şeyler olacak diye.
Ama çıkarmak..
Bile bile bir parçanı kesip atmak gibi.
Alışkanlıkları sesini varlığını…
Sadece bir insanı değil, onunla kurduğun hayali de söküyorsun kendinden.
O yüzden almak cesaret ister, ama çıkarmak güç.
Ve bazen o gücü toparlamak yıllar alıyor.
İnsanları hayatına almak mı daha zor yoksa çıkarmak mı?
Cevapla