Sadece ne düşünüyorsunuz
Severimmm farklı düşünce duymayi:)
Sadece ne düşünüyorsunuz
Severimmm farklı düşünce duymayi:)
zor olan kesinlikle hayatın ta kendisi insanlar değil yani.. hayat kolay olsa insanlar zorlaşmaz ki? özünde herkes iyidir, kötü insan yoktur sadece hayatın getirdiklerinden sonra menfaatler yerini değiştirmiştir, öncelikleri değişmiştir, böyle olunca da kendi çıkarları uğruna birbirine zarar verir hale gelirler.. peki niçin? daha iyi bir hayat yaşamak için. yani netice olarak, zor olan insanlar değil, bence hayattır.
Hayat akar gider bu akan hayatin ne gibi zorluğu olabilir
Cevap
1Cevap
İnsanlar değil mi zaten yaşamı zor hale getiren
İnsanlardır aynı zamanda hayatımizi guzellestiren
Insanlarla ugrasmak zor.
Cunku kotu fikirliyiz.
Bütün insanlar mı kötü fikirli
Evet.
Hic ummadigin insanlar kotu dusunceli narsist ve bencil...
Bencillik doğamiz da var
Bu yuzden insanlar zor.
Eyvallah
İnsanların aç gözlülüğü olmasa yaşamak daha kolay olurdu. O yüzden insanlar daha zor.
Dogamiz gereği aslında bencil miyiz
İnkar etsekte evet benciliz.
Neden kabul edip öyle yaşamıyoruz da olmayacak romantik hâllere sokuyoruz kendimizi
Sürü psikolojisi işte sen normal olsan anormalsin diye konuşurlar.
Ama normal değigin kime göre neye göre
Her şey görece
Bunları sorgulamak yerine Kendine göre yaşa bence sen 🤦♀️
Zaten öyle yapıyorum
Burada vakit geçirmeye takılmaya geliyorum 😀
Zamanın da sorgulandi ve bitti
En güzeli bu zaten 🙏
Eyvallah 😅
İnsanlar daha zor hayatı zorlaştıran insalar zaten
Ne yaparlar da zor olur
İkisidee
Neden
öyle iste
İkiside zorrr
Neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?