İyi dileklerin mi yoksa yaptıpın kötü beddualarınmı tutar, hangisi?

Şimdi aslında bu bir frekans meselesi. İyi dilek yüksek frekans gerektirir ve hep o seviyed edengece olursan titreşirsin be gerçekleşir. Benzer , benzeri çeker yani. Düşün frekans korku, öfke vb. Bunlar en diptedir ve titreşirken kendi gibi olanları çok çwker. Yüksek frekansta kalmak zor olduğu için çoğu insan düşüktür o sebeple beddua daha çabuk gerçekleşir.. şimdi siz tam olarak neredesiniz😅

İyi dileklerin mi yoksa yaptıpın kötü beddualarınmı tutar, hangisi?
Cevapla