Kötünün iyisi mi iyinin kötüsünü mü istersiniz?

Hastalık bakımından düşünün lütfen.! annem bana diyor kötü olmasından bu iyidir , düşünme diyor. ama kötüsü olunca durum keske şikayet etmeseydim deyip diger türü istiyorum? Yani bende hasta olma fobisi var herşeyi büyütüyorum. hemen hastaneye gidelim diyorum gecene kadar kendimle cebellesiyorum.

Kötünün iyisi mi iyinin kötüsünü mü istersiniz?
Cevapla