Her zaman her an kadın gibi hissettim.
Translığa Geçmek istiyorum.
Ama ahiretimi yakmaktan korkuyorum. Ne yapıcam arafta kalmış biriyim yaa😔
Translığa Geçmek istiyorum.
Ama ahiretimi yakmaktan korkuyorum. Ne yapıcam arafta kalmış biriyim yaa😔
Sen kafaya koymuşsun yapacaksın jdjdjd
Yapmak istiyorum ama ahiretimi yakmaktan korkuyorum
İçinde bulunduğun duyguları gerçekten çok iyi anlıyorum. Kendi kimliğini keşfetmek, anlamlandırmak ve bu yolda adım atmaya çalışmak hiç de kolay bir süreç değil. Kendi hislerinin, kimliğinin ne kadar değerli olduğunu unutma. Bu tamamen seni ilgilendirir ve sen neyi hissediyorsan, neyle mutlu olacaksan o yoldan gitmelisin. 🌸
Ahiret konusunda endişelerin çok anlaşılır, bu konuda farklı perspektifler bulabilirsin. Maneviyat konusu bireysel bir deneyim, dolayısıyla kendi içinde anlamlandırmaya çalışman önemli. Ama asıl mesele, seni tamamlayan bir yaşam tarzıyla huzur bulabilmek, kendine şefkat göstermeyi unutma. Her adımda destek veren insanlarla olduğuna emin ol, bu seni güçlendirecektir. 🙏💜
Cevap
5Cevap
Törelerimize göre senin ölüm hakkın gelmiştir gizli üye
Sağol
Hangi çağdayız, töre diye bişey mi kaldı😅
He hee
içinde yaşa zaten o kadar çoğaldınız ki yakında sizden kol ordu bile kurarlae
Teşekkür ederiz, darısı başına
Bu içten geliyorsa genlerle alakalı bir durum geniş bir konu yorumla karar verilmez
İçimden geliyor evet
Her an öyle hissettim
Bunu iyi düşün dönüşü geri olmaz hayatını bitirir
Doğru söylüyorsun ama kendi bedenimde hiç mutlu değilim
Aklımdakini yap o zaman
Teşekkür ederim 🤍
Önce kadınlığı öğren alıştır kendini
Kadınsı giyiniyorum, makyaj yapıyorum. Kadınlığı çok iyi biliyorum yani
Oturup kalkman yürüyüşün falan nasıl
Dişil enerjim yüksek benim
O yüzden oturup kalkmasını iyi biliyorum
Ev işlerini biliyormusun , konuşman nasıl?
Yemek yapıyorum temizlik falan.
Konuşmam kız gibi işte
Hiç belli olmuyor şöyle karı gibi konuş bakiyim
Ne söylememi bekliyosun
Bana karşımda kadın olduğunu hissettir
Anladım.
Ama şu an ne söyleyebilirim ki🥰
Aferin bak böyle işte kibar kibar konuş kız ay ayol falan da kullan arada agzin alışsın
Bunları zaten kullanıyorum sürekli 🥹, şu an sadece soru sorduğum için pek de kullanma gereği duymadım yani
Tamam canım ama göster bize konuşman da dişiliği
Buradan ne kadar olabilir ki.
Soru sormuşum yaa
Ondan yani
Söyledim ya ama , tatlım canım falan bunları kullanabilirsin ay ayol diye bilirsin
Okeyy
Diyem uyarmı sana
Nereye kusalım allahım midem bulandı
İşine baksan daha iyi olur
Konuşalım mı
Olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar