Birini hayatinizdan cikardiginizda onu yok mu sayarsiniz artik?

Yani o kisiyle sevgiliyken hissettiklerinizi basitlik olarak mu tanimlarsiniz? Bence boyle dusunenler aslinda aska, sevgiye "kendi bakis acilari"basit oldugu icin boyle tanimliyor. Ben iyisiyle kotusuyle yasadigim her duyguya sahip cikarim, oyle ya da boyle beni buyuttugunu dusunurum. Her an'dan bir seyler cikarabilmeli insan. Kendime saygimi korudugum icin, zamaninda hissettigim hic bir duyguya basite indirgeyemem...

Birini hayatinizdan cikardiginizda onu yok mu sayarsiniz artik?
Cevapla