Yaşattığını yaşamadan ölmezmiş insanoğlu! İstemeden de olsa, ah aldığınızı düşünüyor musunuz?

Er ya da geç, yaşattığını yaşamadan ölmezmiş insan. Öyle derler.
İnanır mısınız bu söze?
Yaşattığını yaşamadan ölür mü insan?
Hiç ah aldınız mı, ah ettiniz mi?

Çok şükür almadım, ama Allah 'a havale ettiklerim var!

#GreeyWoLF
Yaşattığını yaşamadan ölmezmiş insanoğlu! İstemeden de olsa, ah aldığınızı düşünüyor musunuz??
Yaşattığını yaşamadan ölmezmiş insanoğlu! İstemeden de olsa, ah aldığınızı düşünüyor musunuz?
Cevapla