İnsanları kırmamaya çalışıyorum ya kırıldalarsa ya bana kötü bir şeyler derlerse diye korkuyorum, yanlış yapmamaya çalışıyorum +?

+ ama yoruldum zaten bir şeyden rahatsız olsalar yüzüme karşı derler değil mi arkamdan konuşmazlar kötü bir şey demezler değil mi?

Ya da ben mi kötü bir şeyler diyecekler diye kafamda kuruyorum?

Ama bende insanım🥲...

Yüksek kaygılıyım cidden bu beni yoruyor...

Ne yapmalıyım nasıl geçer?

Normal bir insan gibi düşünmek istiyorum, sakin bir zihne sahip olmak istiyorum...

İnsanları kırmamaya çalışıyorum ya kırıldalarsa ya bana kötü bir şeyler derlerse diye korkuyorum, yanlış yapmamaya çalışıyorum +?
Cevapla